Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Derdimi ummana döktüm

Derdimi ummana döktüm
 

Kulunuz bir köşede


anlat güzelim anlat

bu cefakar kuluna kerem eyle

gönül hangi makamdan dilerse

bana bir aşk şarkısı söyle

bak bu çilingir sofrasıdır

gördüğün

işte kadeh işte şişe işte mey

el ele tutuşmuşlar

kanun tambur ve ney’le

“Tahammül mülkünü yıktın                                                                                                                Hülagü Han mısın kafir”

biraz da hüzzam söyle

karşımda Bimen Şen

aha Dede Efendi

yanımda Münir Nureddin

bir de Yusuf Savaş kulunuz

bir köşede bağdaş kurmuş

hey yolcu

destursuz bu azimet nereye böyle

aman güzelim aman

“Derdimi ummana döktüm asuman ağladı”

o civelek sesinle

bana bu şarkıyı söyle

YUSUF SAVAŞ

(18.09.2013)

 
Toplam blog
: 13
: 249
Kayıt tarihi
: 19.04.13
 
 

Şanlıurfa Viranşehir doğumluyum. Diyarbakır Eğitim Enstitüsü Edebiyat Bölümünü bitirdim. Çeşitli ..