Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Derin cümlelerimiz vardı bizim

Derin cümlelerimiz vardı bizim
 

Yazmayı istiyorum

yazıyorum

sonra siliyorum....

Silkelenip kalkıp bir duş alıyorum

sonra yine

yazıyorum

ve yine siliyorum

aynaya baktım az önce

gözlerimle gözgöze geldim

kaç zamandır hüznü hiç bu kadar derinden görmemiştim

yüzümde......

Dolu dolu oluyor ve süzülüyor göz pınarlarımdan yaşlar çağlayan gibi,

engel olamıyorum.

Kapıyı kapatıp çıkıyorum

oturup yeniden yazmaya başlıyorum

ve yine siliyorum

Dışarıda lapa lapa yağan kara gözüme ilişiyor

gözümü kaçırıyorum

annem,

sesimi duymak için aramış

sesimi gizleyemiyorum

kapatıyorum.

Sen düşüyorsun aklıma yine

düşümden

gizlendiğin yerden

korkuyorum

ama kaçamıyorum....

 
Toplam blog
: 67
: 606
Kayıt tarihi
: 11.09.07
 
 

1972 İstanbul doğumluyum. 13 yaşında bir kız çocuğum var. Hayatı inişli çıkışlı, her halinde seviyor..