Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Derin Düşünceye Geçelim

Derin düşüncedir

Başarının aracı

Derin düşünce

Bir konu üzerinde

Derinlemesine düşünüp

Konun ayrıntılarına inip

O ayrıntılardan

Bütünü iyice tanımak

Ve

Bütünün yakın ve uzak bağlantılarını

Görüp anlayıp

Konuyu bütünsel olarak tanıyıp

Ondan sonra

Konuyu istenilen yöne yönlendirip

Sonucu elde etmektir

Derin düşünce canlarım

Öncelikle

Konunun tam olarak tanınmasıyla

Yola çıkar

Tanınmayan konu ya da sorun

Bir işe yaramaz ve çözümlenmez

Önce konuyu tam tanıyacak kişi

Sonra bununla ileri geri

Çalışmalar yapabilecek

Bu çalışmalarda asla paradoks yaşamayacak

Bilimsel yüklemlere varacak

Sonra da

Bu bilimsel yüklemleri

Gerektiği anda kullanacak

Gelelim bugünümüze canlarım

Bir Korona virüsü salgını yaşıyoruz

Birçok insanın

Hastalanmasını ölümünü görüyoruz

Derin üzüntüler yaşıyoruz

Buna karşılık neler yapıyoruz

Yüzeysel çırpınışlar yapıyoruz

Derinlemesine girmiyoruz işin içine

Derin düşüncelerle

Korona virüsünü tam olarak

Her boyutuyla tanımıyoruz

Onun kimliğini saptayamıyoruz

Öylece debelenip duruyoruz

Bu çabalar bir işe yaramaz canlarım

Yarasa bile yeterli gelmez

Ölen ölür kalan sağlar bizimdir der geçeriz

Bu konuda ben derim ki

Ey Devletim ve Ey Bilim İnsanlarım

Bırakın ıvır zıvır şeyleri

Konuya gelin

Derin düşüncelere dalın

Konuya dosdoğru vakıf olun

Sonra da sonuca varın

Bulun şu kesin ilacı ve aşıyı

Başarın

Başarın

Başarın

Şunu iyi bilin ki canlarım

Şu dünyada

Ancak başarılması zoru başarmaktır

İnsanı mutlu eden

Ve de bu dünyada kalıcı kılan

Sevgili devletim

Sevgili Bilim insanlarım

Ben sizden

Test olan sayısı şu

Pozitif çıkan sayısı şu

Ölen sayısı şu

Vb. sözleri duymak istemiyorum artık

Benim sizden duymak istediğim

Korona virüsü üzerinde

Yaptığımız çalışmalar sonuçlandı

İlacını aşısını bulduk uygulamaya başladık

Sözleridir canlarım

Beni halkı ve insanlığı

Bundan daha hayırlı söz yoktur duyurup sevindirecek

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..