Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '10

 
Kategori
Mizah
 

Derin eylem!

Olay her aşamada kontrolümüz altındaydı!

Bir an bile uyumadık! (ben gündüzleri uyuyordum, yoldaşlarım geceleri!)

Efsane Fenerbahçeli Metin ser verip sır vermiyordu ama bunu delmenin kolay bir yolu vardı!

Editörler!

Tüm yorumların çıktısını onlardan alabilirdik!

Ama nasıl?

Üsküdar toplantımızda bunun stratejisini saptadık!

Serhat’ın fikri hoşuma gitmedi!

“Tüm editörlere birer daire vaat edelim!” Dedi!

Herkes de olur diyor!

“Para mı kesiyoruz burada Serhat? Elli tane editör çıkarırlar karşımıza! Başka bir çözüm (rüşvet!) bulalım!”

Aklıma geldi o an!

“Yılbaşında bir gece kulübünde ağırlayalım onları! Olmaz mı?”

Herkes olur dedi!

İyi de bunu nasıl teklif edeceğiz?

Benim üzerime yıktılar işi!

Pazartesi günü aradım! Uzun bir görüşmemiz oldu! Belki yirmi tane fıkra anlattım editörlere! İyice gevşediler!

“Yahu!” Dedim! ” Niye gitmiyoruz yılbaşında bir kulübe! Güleriz eğleniriz, stres atarız! Sizin davetinize de karşılık olur hem!”

“A, ne iyi olur!”

Tam zamanıydı!

“ Ben de stresliyim bugünlerde arkadaşlar!” Dedim soğuk bir sesle!

“ Hayrola Ahmet Bey!”

“Bu Mister Blog 2010 uykularımı kaçırıyor! İstemediğimiz biri seçilirse olmaz! Metin de ser veriyor sır vermiyor! Bunu nasıl ayarlayabiliriz? Yoksa kanser olacağım! Fıtık olmuştum biliyorsunuz! Bir de kanser olursam küt diye giderim!”

“Allah korusun!”

“Nasıl koruyacak? Atını sağlam kazığa bağla öyle dua et bana diyor!”

“Doğru diyorsun!”

“Metin’e gelen yorumlardan haberim olsa!”

“Oluuur!

“Dört beş tane de sanal üye ayarlayalım! Adayımız geride kalırsa onlar girer devreye!”

“Kolay o!”

Hasılı, yılbaşına bir gece kulübündeyiz!

Newyorker örtülü ödenekten karşılayacak masrafları!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..