Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Derin sorgu

Sevgili
O uzak kentte yaralı bir martısın
Yetim bir gömleğin tenine sarıp
Zemherilere savurdum seni.
Artık acılarım yetmez sarmaya
Bu kadar çok yaralı geceleri.

Belki ayın kopması gibi göğünden
Bırakıp gitmen beni ayrılıklara.
Daha kaç kez dağlanırım
Bu beter yolculuklara.

Hangi ağıtın depremi böyle
Yıkar metropolümü?
Gör yaşanası kalmadı
Bu bozkır tenhalığında.

Sevgili,
Boğazın seyrine duran seni
Bir kuğu gibi bıraktım maviliklere.
Zamanın ıskaladığı bir kaydı siliksin artık
Düşlerimde sekiz sütuna manşet bir öykünün
Trajik bir imlası oldun dilimde.

Yumuşak bir ünsüz gibi dudağımda
Kaybolup gittin o an sessizce
Ve o an donakaldım,
Dondu zaman, dondu evren.

Dili geçmiş şiirler yazıyorum şimdi
Mazinin flu koynuna mahzunca
Ajandama feri sönmüş sözcükler düşer artık
Korkuyorum bir böcek gibi
Uzayan gölgelerin
Siyah-beyaz kentlerinde...

 
Toplam blog
: 195
: 404
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

1956 Tunceli doğumluyum. 1975 Erzincan lisesi mezunuyum. 12 eylülün anti-demokratik uygulamaların..