Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '09

 
Kategori
Deneme
 

Derin sular

Derin sular
 

,,,,


Saçmalıklar içinde yüzüyorum. Her kulaçta kollarımdan tutuyorlar. Kaçıp, geride bıraksam bacaklarımdan çekiyorlar. Uzun, yapışık, kopmaz yosunlar sarmış sanki vücudumu, sımsıkı bırakmıyorlar. Nefes almaya çalıştıkça batıyorum, diplerde yüzüyorum.

Yüzdüğümü zannedip boşuna debeleniyorum, kendimi kandırıyorum. Aslında boğuluyorum. Başımı suyun yüzeyinde tutmaya çalıştıkça kocaman kocaman dalgalar geliyor batırıyorlar beni, gözlerim yanıyor tuzdan. Bildiğim sular belki evet, ama alışamadığım akıntılar var gizli ya da aşikar. Yoruldum bu aralar yüzmeye çalışmaktan, bıraktım kendimi. Dalgalar elbet bir yerlere götürür beni.

 
Toplam blog
: 78
: 874
Kayıt tarihi
: 03.10.08
 
 

Yaş olarak 35 dolaylarında, bir arkeoloğum. Çoğu zaman eksileri artılarından fazla da olsa mesleğ..