Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Derince Araştırma Hastanesinde bir Hasta - Ben

Derince Araştırma Hastanesinde bir Hasta - Ben
 

NEDE ŞİRİN DİMİ RESİMDE HASTANE SEN BİRDE İÇİNE GİRSENE


Yine mi siz beyaz duvarlar,
Hayal gücü geçirmeyen soğuk odalar,
Size bir dakika bile tahammülüm yokken,
Bu kadar içinizde olmak acı veriyor.

Çünkü siz de çocukluk yok,
Hayaller, baharlar, balonlar yok,
Sadece dosyalar var, insanlar bile yok,
Sadece dosyalar.

Korkuyorum sizden,
Ne olur sanki bir parça da olsa,
Alsanız hayallerimi odama,
Ne olur bıraksanız beni tek başıma.

Yeter artık,
Gelmeyin her gece üstüme,
İçinde çığlıklar dolu duvarlar,
Korkuyorum sizden.

Bulutlar, rüzgarlar, çiçekler,
O kadar büyük bir hazineymiş ki,
İnsan bu kıştan başka bir mevsim olmayan,
Harcında çığlık dolu odalara girince anlıyor.

Meğer en kıymetlimiz sağlıkmış da,
Biz boşa koşuyormuşuz,
Güç, para, makam peşinde,
Baksana bana, şimdi beyaz bir duvar içinde.

Hayallerim yok, dostlarım yok,
Çocukluğum, baharlarım yok,
Korkudan, kabustan başka bir şey yok,
Harcında çığlıklar olan bu soğuk odada.

M. Semih KURU
01.03.2013 10:00
DERİNCE ARAŞTIRMA HASTANESİ

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..