Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '15

 
Kategori
Deneme
 

Derinden bir iştiyakla sevgiliye nağmeler

Ey sevgili hayatımın anlamı olmanı ve beni sen ile beraber murad etmeni ve ruhumun her zerresini nur cemalin ile beraber şad eylemeni istiyorum. Hani olurda bir mucize olarak şu aciz Yavuz'u kendine bir refik olarak kabul edersen  bu naçiz beden için cennetten önce bir mükafat olacaktır.
 

Ey ruh güzelliği ile ruhları kendi güzelliğine benzetecek kapasiteye ve kabiliyete matuf olan Sevgili... Çoğu zaman yanında olsam bile fersah fersah ötelerden hasretini çekiyor , içim titriyor ve binbir türlü sıkıntılara giriftar oluyorum. Şu sıkıntılı günlerimde sadece senden bir merhaba ve güler yüz beklemenin umudu ,heyacanı ve helecanı içerisindeyim. Ruhum karanlık dehlizlerde mahpus,aklım çaresizlik içerisinde herc u merc, sıhhat ve afiyetten uzak bir hal içerisinde karanlık dehlizlerin miftahlarını arıyorum. O miftahları sadece kendinde bulunduran Sevgili! Senden  hırçın ve inatçı ruh kişliğinden kurtulup ruhunun engin yamaçlarında bulunan merhamet hislerini harekete geçirmeni istiyor ve mütebbessim çehren ile na-şad olan çehremi bülbülün şakıması gibi şad eylemeni istirham ediyorum?  

 
Toplam blog
: 19
: 105
Kayıt tarihi
: 22.07.13
 
 

sadece bir hiç... ..