Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Derinlerdeki düş

Kelimelere hükmümden uzun bir gece yaşıyorum

Son defa duyuyorum adımı nefesinden,

Nefesim kesiliyor…

Keskin ırmaklar gibi akıyorum yoksulluklara

Ve kimsesiz nağmeleri avuçluyorum dilimle,

Hıçkırıklarıma son nağme…

Sen yüzümde canlanıyorsun,

ben hükmü kaybediyorum

kaçıncı kayba dem vuruyorum hayatta

her yeni gün yeniden kaybedişlerim oluyor seni

bu gün ayrılığın yıl dönümü

dün ayrılığın hasreti

yarın yine merhaba ey sevdam…

kaç gece bihaber sevdamdan ve gözlerinden yarin

dün kaçıncı hıçkırığımla intihar ettin

ben kaçıncı bakışınla ihanetin dar ağacında sallandım

kim var olmuş yarin ellerinde

kim nikotin kokusunda sarhoş olmuş aşkın…

sen dünlerimin efendisi

son emrine yanıyor ateşlerim

seni kim saklıyor hüznümden

ve kim aldı yaralarını

kim temizledi küf tutan sevdamızı…

ben yarınlarımda sevdim seni

dünlerimde isyankar.

Son nefesine nefes katsam

ve sonsuza kadar saklasam kokunu ellerimde

ellerimin yasını sürsem sonra kokunla…

şimdi yoksun son nefesin hücrelerimde

aklımı yitirişimin başladığı günde

günceme aldım yadigar kavgamı,

tek kavgam senken bu dünyada

şimdi sensizlikle kavgadayım…

bahar kokusunu alıyorum ellerime

ellerimde sen kokum,

ve her geçen gün daha iyi anlıyorum

sende ben yokum…

 
Toplam blog
: 37
: 151
Kayıt tarihi
: 23.12.11
 
 

Fırat Üniversitesi matematik bölümü mezunuyum. Matematik öğretmenliği yapıyorum. Sayfalarla anlat..