Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '14

 
Kategori
Psikoloji
 

Derinlerdeki yalnızlık

Derinlerdeki yalnızlık
 

Korkunun getirdiği yalnızlık..


Dillerden düşmeyen "yalnızım" dedikleri  nedir ?  Bir çok manası olabilir mi sizce ? Yoksa tek bir görüntüyü mü çağrıştırıyor akıllarda  ? Orası meçhul..

Sen yoksun ya ben çok yalnızım.

Evde tek başıma yalnız kaldım, korkmadım da değil açıkçası.

Beni yalnız sen anlarsın, tutunca ellerimden.

Söylediklerini yaparım yalnız bir şartım var.

Örnekler çoğaltılabilir. Fakat bunları yazmaya ne kalem yeter ne de sayfalar.. Eş sesli sözcükler misali, yazılışları aynı ama anlamları kullanıldıkları yere göre farklı.. Hadi hepimiz açık konuşalım, ben biliyorum hepinizin içinden geçen konuşmaları.. Çekinmenize gerek yok.

Hayatta en çok korktuğumuz şey "YALNIZLIK" demek istiyorum. Belki de bu yüzden çoğu şeyi yapamıyoruz. Yapacak cesareti bulamıyoruz kendimizde. Ertelemeler zamanı var demeler derken bunlar sürüp gidiyor. Acabalar dolanıyor dilimizde, korkulası cümlelerin ardı daha da korkularla dolu.. Ne acı değil mi ? Çağımızdaki çoğu hastalıkların temelinde de bu korkularımız ve yalnızlık hissi yatmaktadır.  Bas bas bağırıyor, sağolsun unutturmuyor hiç kendini. Artık zamanla öyle bir noktaya geliniyor ki her bir şeye adım atmadan önce fazlasıyla düşünüyor olduk.. Hele bir de detaycı isen yandın demektir.. Hayatına birisi gelmek ister, sen de istersin ama alamazsın işte.. Hayatın can kırıklıklarıyla doludur.. Dikkat ederseniz cam değil "can" diyorum.. ve gelir daatttt ! Bu ses uyarı verir hemen. Nereye böyle ne çabuk unuttun yaşadıklarını.. Tekrar yaşamak mı istiyorsun der ve atmak istediğin adım da geri gider. Ön yargı denen şey yıkılması zor, yükün taşınması ağır.. 

"Bir yandan korku, bir yandan ümidin varsa iki kanatlı olursun. Tek kanatla uçulmaz zaten."  demiştir Mevlana.

Korkuyorsan eğer yalnızsın kardeşim bu kadar açık ve net söylüyorum.. Son olarak şunu da eklemek istiyorum. Derler ki hazine ve defineler yıkıntıların arasındadır. Ne varsa yalnız bir insanda var.. Dünyasını içinde yaşar, yaşadıklarını yalnız kendisi bilir.. İlk başta ağır gelse de zaman geçtikçe alışır bununla da mutlu olmayı başarır.. 

Saygılar.. 

 

 

 
Toplam blog
: 6
: 184
Kayıt tarihi
: 04.07.14
 
 

Yalnızlığı seven, çok okuyan, araştırmacı, meraklı, kitap ve kahve tutkunuyum, doğa ile huzur bul..