Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Derinlere dalmayasın

Derinlere dalmayasın
 

Oturup mutluluğunu görmek istiyorum

Sen ise derin derin düşünüyorsun

Fazla derinlere dalıp

Kendini paralama boş yere

Eğer derdin varsa, anlat

İçine kapanıp da çektiğin derdin

Acısıyla yanıp tutuşursan

En fazla üzülen sen olursun

Herşeyi olduğu gibi kabul et ki

Üzülen taraf sen olmayasın

Hiçkimsenin üzülmesini istemiyorum

Çektiğin acı her ne olursa olsun

Dert etmeye değmemeli

Bilirim aklın bir yerde olunca

İstesen de kurtulamazsın düşüncenden

İnsanlara öğüt vermekte

Üstüme kimse yoktur

Bir başkasının derdi olduğunda

Onun derdine çare bulurum

Ama yüreğimin savrulan dertlerine

Derman bulamadım

Zaman en iyi ilaç biliyorum

Bu yüzden her ne durumda olursan ol

Derinlere dalmayasın...

 

Nuray Çölgeçenoğlu

Not : Bir zamanlar en değerliniz olanlar zamanla hiçbirşey hissettirmiyor öyle değil mi? Elbette bu sizden kaynaklanmıyor. Yanınızda oldukları kadar yanlarında olabilirsiniz ancak . Bu şiiri paylaşmak istedim, uzun yıllar önce çok değer verdiğim birine hitap ediyor. O gün dalgın ve üzgün bir haldeydi... Öyle görmek üzmüştü o an. Şimdi mi zaman girdi araya ve artık üzülse de sevinse de umrumda değil. Ama yinede hiçkimsenin yüzüne gölge düşsün istemem. Mutluluk ve sevinç herkesle beraber olsun... Bütün yüzler gülsün daima.... 

 
Toplam blog
: 20
: 446
Kayıt tarihi
: 04.03.13
 
 

1986 Nazilli doğumluyum. Eskişehir Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü mezunuyum. Mimar Bürosunda..