Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Derken...

Derken...
 

Gidiyor etrafdakiler bir bir

Sırası gelen gidiyor

El sallanmıyor peşlerinden

Derken; bir sel, gözyaşı dökülüyor yollara

---

Hayatım dönüyor boşa

Zembereğinden boşanmışçasına

Ne dur, ne durak biliyor

Derken; bir dertli dolap, iniliyor olanlara

---

Ayrılık zor geliyor içimdeki çocuğa

Unutmuyor saçındaki güle hangi elin dokunduğunu

Kurutmuyor, yeşertiyor düş bahçelerini

Derken; bir çöl rüzgarı, savuruyor sonlara

---

Titriyor kalemim yazarken

Ya bir an hepsi üşüşüyor cümlelerin

Ya da hepsi bir olup, adressiz şehrime dağılmış

Derken; bir piyano sesi, vuruyor kayıp ruhlara

---

Söylenmiyor nicedir adım

Harfleri sende kalmış, benim bir yarım

Söyle, yeter ki dinsin şu ızdırabım

Derken; bir aksi sada, çalınır kulaklara

---

İçimdeki sahilde koşar bin atlım

Gören okyanusum coşar, fırtınaya durur

Yağmurlar açık yaralarıma şifa olur

Derken; bir şimşek çakar, uzakdaki yakınlara

---

Gitmeler geliyor her an bana

Bırakmıyor beni bu zindan bekçileri

Bir çok şeye hasretken şimdi

Bir umut yeşeriyor, kupkuru toprağımda

FBA

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..