Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Derleme

Derleme
 

Gelir-gider

İstanbul'a yüzer denizde gemi
çocuk gönlümde aşk gibi
ve hayat dün vesveseli
bugün güpegündüz
gemi gider istanbul'a...
Dünden hüzünlü
bugünden sevinçli
yaşamak böyledir
bir gelir
bir gider
tıpkı gemi gibi
bunu yazan bendeniz gibi
gelir gider

Yaşamın dalgaları gibi!

02/11/15 sa: 9.30

 

Yaşamak

Yaşadığını fark ederek yaşamak ve yaşadığına şükretmek yani Şakir olmak sadece 2. adım gibi bir şey değil! Hayat meyveleri olan ağaçlara cömert davranır. Ağaçlar da en az insanlar kadar canlıdır. İnsanlar çocuklarıyla hayata kök salar, nam salar.

Evet, fark ettiğini bilerek yaşamalı insan ve silah olarak sevgisini kullanmalı kesinlikle!

Stuttgart'tan selamlar, sevgiler... 07/11/15 sa: 07.07

 

Alman

Alman demek mühendislik demek,
Alman demek bireysellik demek,
Düzen, plan, uyum demek
Ama bunlar mutluluk demek mi
Yüzlerinde okumuyorum...

06/11/15 sa: 17.00

 

Son Bahar!

Türkiye’de sonbaharı göremiyor insan

Ağaçlar o kadar azaldı ki

 

Yaprakları sayamıyor insan

Kurumuş yapraklar rüzgarla beraber yok oluyor

Ve göremiyorum sonbaharı

Yağmuru bulamıyorum artık

Sonbahardan ıslanmayı özledim

 

Yurduma yağmıyor umutlar

Üşümekten dilim kurudu

Hani şöyle bir yağmurlukla gezebilecek bir iklim olsaydı!

Kabul içeri girdiğimde gözlük camların yaştan buğulansaydı

 

Hayatı bulamıyor insan

Sonbaharın o dingin toprak kokusunu

 

Yaşlanınca huzurlu ölemiyor insan

Düşünüyor her daim günahlarını

 

Sonbaharı özlüyor insan

Tatilde değil de yaşadığı şehirde yazmayı

 

Bugünlerde duruyor insan

Kurumuş bir ağaç gibi

Kafasını öne eğmiş

 

Son baharı bekliyor insan

 

08/11/15 sa: 08.20

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..