Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Derlenmemiş şiir denemeleri 2

Derlenmemiş şiir denemeleri 2
 

sarıkaravan


 
İçki, kürek, yürek...
Aç ağzını deli yürek
İçine tükürek
Böğürerek...
Kürek kürek...
 
Artık tertemizim!
Ne varsa temizledim evde(n)...
Birtek seni temizleyemedim?
Kalbimden...
 
 
Bilmediğin sarhoş işte...
 
Parmak ucumda yara çıksa keser atarım...
Ben hiç dolgu molgu yaptırmadım dişlerime çektirdim gitti..
Daha neleri sildim...
Hepsi yerlerinde duruyorlar
31 dişle de oluyor... yaşanıyor...
 
İnsanlar olmuş alaminyum
Çabuk yamuluyorlar...
Gevşiyorlar....
Sımsıkı duramıyorlar demir gibi
Halbu ki çelik olmak lazım
 
Aşk yakıştı mı sana...
Sana...
Olmadı yine
Olmadı
Bu öküzlüğü babam olsa yapmazdı...
 
Hayata döndürüyorsun işte
Boşa aşk demiyoruz sana...
Kıpırdaman yetiyor çoğu zaman
Bir de fazlası kopartıyor
O zaman...
...Yaşayasım geliyor
Göresim geliyor her diyarları
Uyuyasım geliyor
Ancak seninle...
 
Kaz ölmüş...
Senin yüzünden Korkak seni...
Benim Öyküm...
Ufuğum var
Ölsem de boşa değil...
...Yeni bir hikaye yazsak fena mı olur?
 
Eeeey aşk...Kar tanesiyim hep öyle oldum
Bir tek sıcak vücudunda gezinemedim...,
Soğuk soğuk bazen
de ılık ılık akıyorsun içime...
...sık sık hakir görüyorsun beni,
hal bu ki aşkım ben !!!
onu nereye sığdırıyorsun?
 
 
Bu yüreğe korkak aşklar yakışmaz...
Aşkta anlayış olmaz
Anlaşılamaz da zaten...
Aşık la
Aşık olunan...
 
Gözüme gözükme...
Nerene gözükeyim?
İçtin...
Seni içtim
Zıkkım olsun bana
...Saçların gözlerin dudağın ...
Boynun en sıcağından...
 
 
Ağlıyorum kendi köyümke hıçkıra hıçkıra
 
Yüzüme direkt söyleseydin...
Şimdi sen misin büyüyen?
Ben miyim küçülen
Oldu mu be çocuk?
 
 
O gözleri küpeleri...
Senin korkaklığın aldı elimden
Zaten bugün küpen yoktu...
Anladım oradan
Yapıştım sana...
...Sonmuş gibi...
 
 
su tasında rakıya ekmek diye doğrar
öyle içerim sızacağımı bile bile...
kışa sakladığım sıcak nevalemsin benim
Yazın tüketmeye korkarım:)
 
 
Niye oluyor böyle
Gölge...
Herşey...
Ben yoksam ne gölge
Ne de gölgem...
 
Yattım Kalktım tekrar
Tekrar yattım kalktım...
Akıl o beni üzdü yine
Kızdırmaktan korkup çok kıvırdığımda
Ona dönüyorum yine...
...Benim kıvırmam bu kadardır...
 
Aşk birgün gülümseyeceği tutmuş
Koparır ne varsa...
Adı aşk alır götürür
Güzeldir
Ne yapacaksın karşısında...
...Bir de gülüşler
Sen en iyisi bir sigara yak...
 
 
 
İnsan aynı anda hem aşkın kendisinde
Hem de koynunda olabilirmi
Telaşla koşuşabilir mi her iki tarafa da
Yoruldum...
Hem hayata HEM SANA...
 
 
Hayata döndürüyorsun işte
Boşa aşk demiyoruz sana...
Kıpırdaman yetiyor çoğu zaman
Bir de fazlası kopartıyor
O zaman...
...Yaşayasım geliyor
Göresim geliyor her diyarları
Uyuyasım geliyor
Ancak seninle...
 
 
Kaz ölmüş...
Senin yüzünden Korkak seni...
Benim Öyküm...
Ufuğum var
Ölsem de boşa değil...
...Yeni bir hikaye yazsak fena mı olur?
 
Eeeey aşk...
Kar tanesiyim hep öyle oldum
Bir tek sıcak vücudunda gezinemedim...,
Soğuk soğuk bazen
de ılık ılık akıyorsun içime...
...sık sık hakir görüyorsun beni,
hal bu ki aşkım ben !!!
onu nereye sığdırıyorsun?
 
 
Bu yüreğe korkak aşklar yakışmaz...
Aşkta anlayış olmaz
Anlaşılamaz da zaten...
Aşık la
Aşık olunan...
 
Gözüme gözükme...
Nerene gözükeyim?
İçtin...
Seni içtim
Zıkkım olsun bana
...Saçların gözlerin dudağın ...
Boynun en sıcağından...
 
Güçsüzdür...
En fazla şiir yazar bu yürek...
Sen ne kürek ne de ...
Kasaba...
 
 
Yüzüme direkt söyleseydin...
Şimdi sen misin büyüyen?
Ben miyim küçülen
Oldu mu be çocuk?
 
 
Aklım sende sabah sabah
Ayık kafayla...
Seni ayıkken sevmişim demek ki
Bir tam gelsen tam ayılacam
Demek ki medcezir...
......Ya gel ya git...
 
İnsanlar olmuş alaminyum
Çabuk yamuluyorlar...
Gevşiyorlar....
Sımsıkı duramıyorlar demir gibi
Halbu ki çelik olmak lazım
 
 
Ben şimdi...
Nasıl ?
Göz bulacam senin gibi...
Saçlar?
Siyahtı oje...
...Kıpırdıyordu kalbin yine...
 
 
Seni beklemiyorum
Zaten yanımdasın...
Ayakkabımın içinde
Sevgim
Sevgin...
 
 
Benim yüreğimle benim aşkımla bana acı vereceksin...
Sonra da insanım diye dolaşacaksın
Yedi düvele karşı koymuşken ben
Sen hiçbirşey yapamamış olacaksın...
 
 
O ne demek o?
Gitmek istediğin yere
Can attığın halde gidememek...
Bahanelerle esirgenmek hapsedilmek
Sensizliğe, şiirsizliğe...
 
Aşk; öyle sürekli yazılmaz...
Şiirdir birikir birikir
Başına bir tokat
Patlayıverir...
Dökülür şiir...
Okul bahçesine doluşan
Şiirdir çocukları  yaşatan...
Varedense aşktır ..                                                                                                                                              Kötü şiir anlayamayana aittir                                                                                                                                     Bildiğim birkaç yer var...
Sen en güzelisin...
 
 
 
Gözüne kulağına burununa yandığım fıstık...
Sen yuvarlaksın diye bende mi olayım?
Bu saatten sonra ... Bademim...
Epey uğraşman lazım
meyveyi yemek için...
 
Gelmiş gönlüne girmiş...
Savaşın içine direkt
Komutan mı savaşçı mı ölümü
Zaman gösterecek...
 
 
Sinir olma da dur
Güzel savunmada...
Sen hücum vaziyeti...
Ancak sevgiye hücum etmişsin hayatta...
O savunmada
...Seviyor mu?
Sevmiyor mu? Cevap?
Sevmiyor...
Kaşınıyor sadece...
 
 
Korku en kötü hastalıktır...
Hele ki boşluktaysan
Zaten sıçmışken
B. kun nereye gittiğini bilememek gibidir...
Ya köy evinde tahta evden aşağıya
...tarlaya tohum olursun...
Ya da lahım...
 
Toplam blog
: 85
: 540
Kayıt tarihi
: 29.12.07
 
 

İlk, orta ve lise öğrenimimi Karabük TED Kolejinde tamamladıktan sonra İngiliz Dil Bilimi okumak ..