Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Derlenmemiş şiir denemeleri 6

Derlenmemiş şiir denemeleri 6
 

otokaravanlar


Aklım sende sabah sabah
Ayık kafayla...
Seni ayıkken sevmişim demek ki
Bir tam gelsen tam ayılacam
Demek ki medcezir...
......Ya gel ya git...          
İnsan aynı anda hem aşkın kendisinde
Hem de koynunda olabilirmi
Telaşla koşuşabilir mi her iki tarafa da
Yoruldum...
Hem hayata HEM SANA...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Heryerim acıyor...
 
Bir tek o gülen yüz ve ağlayan gözler...
Sahip olamayacağın kadar güzeller
 
 
Saçının bir teli hayat...
Öteki teli ölüm
Aşkı gönlümde arayan dilber
korkma korkma korkma...
nasılsa geçmeyecek
...ne senin ne de benim gönlümdeki yara...
 
 
Garip ben öylesini buluyorum hep...
Ama sonra hayatın cilvesine yalanına kapılıyorlar...
 
 
İnsan sevmek aşık olmaktır...
Bunu yaparsan...                                                                                                                                                     Eğer sevebiliyorsan zaten insanları her halleriyle...
Aşk seni bulur zaten...
 
Sen sev sev sev bu defa üzülememe bile yaşadıklarına...
Aşklar, duygular hayat umursamıyor...
Ben de hayatı...
O zaman aşk için yaşamalıyım...
Ona: ey aşk günaydın...
...Aşk bugün öğle yemeğin nasıldı?
Seni üzen birşey olduysa...
Ben varım...
Demek...
Aşk sen duşunu aldın mı?...
Aklım kimde o biliyor...
Ama bilinmiyor ben...
Adam dükkan açmış geçinecek...
Belki de o seçilecek ve alışveriş yapılacak...
Yapan alışverişini yapmış zaten...
sen de ne kaldı ki seçilecek...
 
Aklım yar da...
Ne o ne bu benim ki başka diyar...
Kuşun börtü böceğin yarisin yar...
 
 
Hırsımı alamadım...
daha çok seveceğim
ama sadece seni...
 
 
Aşk şiiri:
Aşığına yazılır...
Yok yazılmaz direkt yaşanır...
 
 
O kendi değerini bilmez...
Zaten sana da bildirtmez...
Oraya ne gidilir ne de gelinmez...
 
 
Ben cidden aşık olmuşum...
Bu ne kurtuluşum...
Ne de yeni bir oluşum?
Savrulmuşum savrulmuşum...
Ah be kuşum vah be kuşum:)
 
 
biri doğa der çok fukaradır...
biri aşk der o da fukaradır...
iştee o kadar kolay zengin olmak...
 
 
Ne diye saçmalıyorsun sen diye soranlara:
Ne?
Dün?
Bugün?
Hangisini soruyorsun?
 
 
açken açılan paraya pula...
açın halinden anlamaz saçılır...
asıl açken saçılmamak lazım...
 
 
Kafayı yedirtti gene bu güzel...
Olum bir düzel... var heryerde sittin tane güzel...
O güzel bu güzel ... gerçekten düzel be güzel....
 
Sadece kendi güzelimi değil her güzelki sevdim...
belki de budur tek derdim...
 
Delinin biri zaten deliyken bir de halt etmiş delirmiş...
Her ' keş! ' ler: en çok seni seviyorduk demiş...
deliriş deliriş deliriş...
işte budur yükseliş...
 
 
Peki saçların niye güzel?
benim saçlarım sadece benim...
ben dokununca bozulur mu?
sadece çözülür...
 
 
Güzel gelmiş ben niye güzelim diye sormuş...
güzelsin o yüzden demiş...
 
Ya da sevilirken...
erken ötmez mi,... ?
Hele bir de seviliyorsa?
 
 
Adam yolda giderken bir taşa ayağını takdığında...
Kusura bakma be taş der mi...?_
 
 
Kimi sevdim?
En çok kızımı kızanımı...
Bir de gururumu...
 
 
Gör gör nereye kadar be kör...
İnsanların aklı bir tür li " kör"
Aşk sunuyorum onu bi gör...
 
 
Çook çocuklar gördüm...
Her aynaya baktığımda... hem de...
Güzeller güzeller...
Güzeldiler...
 
 
Dünyanın en güzel şeyi sevdiğin saçı öpmektir...
Evrenin en güzel şeyi sevdiğin alnı öpmektir...
Varsa ötesi o dudakları öpmektir...
Hem de doyamadan...
 
 
Beni de ne kadar zor iş var o bulur... kaderiiiim....
Ama bu defa güzel olacak eminim...
 
 
 
Kendi halime bırakın beni!!!
En azından bir süreliğine...
Kafa biraz yerine gele...
Sigaram... bacam... tüte tüte...
 
Bakıyorum çevreme hep güzel...
Çocuklar, kadınlar, erkekler...
Ölüyorlar... Almıyor kafam...
Hepsi birgün göçecekler...
İsyan ediyorum sonra, can mı patlıcan mı bu yoksa...
...Valla patlıyacam sonunda,...
Pislik gibi yağacam gö "k" yüzünden...
 
 
Aşkın bir kanadında sevgi olmalıysa da diğer kanadı boş kalmalıdır...                                                          yoksa çabuk biter...
 
"Gidiş hat..." iyi değilse geliş hatta mı bakacağız?
 
Kafayı çok bulup evin yolunu şaşırmızsan... tasalanma... gidemediğin ev senin değildir zaten...
 
 
Gelgitler yaşıyor şu kafa durumu her an değişebiliyor...
 
 
Kafam kıyak seninkini napak?
Boşa mı doluya mı doldursak?
 
Elbet birgün...
Ben de doğa şiirleri yazabileceğim...
Ya da öleceğim aynı şey...
 
Hiçbir aşkı silemediğim gibi...
Silmem bu şiirleri...
Şarkıları buralardan...
Şiirleri hele hiç...
Varsın salak, kötü... vs... desinler...
...gene de koyarım m. larına...
üşengeç sayılmam...
 
Aç insanlar var açıktalar harbiden...
Kaçıkda olanlar da var...
Hem akıllarını kaçırmışlar...
Hem de kaçıklarını...
Sen de zaten çok peynir yemiyordun...
 
 
Çöp tenekesinde ki aklım...
Düşündü düşündü...
Bira kutusu buldu...
Satıp satıp zengin olacağım...,
Yanımda bir tek ben olacağım o zaman...
...Bir de o güzel kız...
 
Aklım hala çöp tenekesinde...
ne işi var o güzel kızcağazın orada?
 
 
Benim hayatım çok zor...
Ne ölüyor ne öldürebiliyorum...
Valla liste hazırlasam...
ilk sırada sen gelirsin...
 
 
Daha açık konuşayım...
bak gene tufaya düştük...
açık falan...
valla açık valla saçık...
vişnelerle sevenlerin aşkı...
 
 
Bana niye yok?
Bana da, bana da...
 
 
aklını da                                                                                                                                                                       aşkını da alırım taaaa dibinden...
Yeter ki bir kere ver!
en sevdiğin yerinden...
 
 
Normal insanlar normal işler...
çöp tenekesine insanlar üşüşürken...
üşütmüşsünüz sizler külliyen...
Domuz gribi...
 
Herkese birşeyler verdi bunlar bedava...
Aaaa bak bana da vermişler...
Hem de boğazımı...
Elime...
Daha ne kelime?
 
 
Cumartesiler hiç olduğunda...
güzel kızlar tarihe kavuştuğunda...
yaşlandığında yani...
awake... wake...
music is goin on...
 
 
Düşmüşsün sen yine o ahıra
hem de küfür yok bu defa...
kanıra kanıra...
 
 
Ne düşünüyorsun diye soruyor...
ben takılı kalıyorum...
düşündüğümü söylüyorum...
o da face... o da book...
yeter artık daha fazla saçmalama be lavuk...
 
 
Dostum dedi ki arka arkaya yapıyorsun herşeyi...
...mesela sohbet ederken arka arkaya çoook konuşuyorsun...
arka arkaya hatalar...
arka arkaya arabayı bile daha hızlı kullanırım...
acaba top muyum?
 
Ben bir cik cik...
Aldı götürdü bir gemicik...
Artık o gemicik değil gemi cik cik...
A.cık... ne güzel mcık mcık...
seninki mcık ...
...benimki gıcık...
 
Kondular bir dala her dala kon...
dallama bu ikon...
Ergenekon gel bana kon...
Kon kon be con con...
 
 
karmaşık karmakarışık kafa
at çöpe olmadı koy rafa...
seviş ama anıra anıra...
 
 
Ben kızarken
sen kızarıyorsun...
 
Bazen ilk aşkımı hatırlıyorum...
Çok çirkin ve salakmış...
O zaten bir tek ilk aşkımdı...
 
Sakin sakin düşünüp iş yapmayacaksın ...
İş yapıp sonra sakin sakin düşüneceksin.
Malı görelim...
 
Kızdıkça şiir...,
Kızmadıkça sevgi...
Kızardıkça sen...
Kızararak patates oldum zaten...
Ne sen ne ben
...ne bok yiyoz zaten:)
Madem yüzme bilmiyordun neden çıktın kavak ağacına...
 
 
Öldüğümde beni pandikleyen... daha kaşarlanmış, yaralı, ...
Hacamat olmuş bir yürek bulacak...
Eğer yerinde olursa tabi...
 
 
Dost arkadaş iyi şeylerdir bunlar...
Kötünün en iyisi bile olsalar iyidirler...
en azından senindirler...
 
Okumaz ki kimse...
Sıkıldım artık ben de okumuyorum...
Yaşayıp öğrenmek daha kolay...
daha insaflı...
 
En gıcık olduğum şey genç güzel birşeyin zayıf olması...
Dünyayı yaşlılar yönetiyor... onlar da zayıflamak için uğraşırlar hep...
Terslik hep burada başlıyor... ben zayıflamak istediğimde onlar şişman...
Onlar zayıflamak istediklkerinde ben zayıf...
 
Aç insanlar var...
Önceden çöp dolu olan tenekeler...
Şimdi insan dolu...
 
memleket meselelerine girmemek lazım...
geçenlerde şiire memleket meselesi bulaştırdı KAZIM...
O na ne lazım... para pul...
zenginleştikçe fukaralaştı bu levazım...
 
 
 
yoook... cidden çok güzel...
kıpraşıyor hala...
hayatla kucaklaşıyor... benim gibilere inat...
o zaten yok ah bir olsa...
 
kızlar var kızıl...
kızlar var esmer
kızılanlar var...
bir de kızıl "asılar" var...
 
 
Boğazımda bir intihar bombası...
Gözlerim yeşil değil artık kırmızı...
 
Sen kimsin ki?...
yarın aşık olacak...
Ve de yine saçmalayacak birilerini bulurum elbet YÜREK BENDE...
Asıl sen nasıl bulacaksın
benim kadar salak olanını?
 
Uçan ol
Sevilen ol...
Özgür ol ben gibi...
Kıpırda yüreksin sen...
Şarkılar ol
...Ben olmayacağım orada
Fazlasın bana...
 
Aklımda sen varken uyuyasım gelmiyor...
 
Ben şimdi...
Nasıl ? Evet seni götürmek istiyorum
Bilmediğin güzel diyarlara...
Doya doya hayatı
Yaşamak istiyorum
Kana kana...
Kafayı buldum mu ne?
Nelirtiyorsun beni
Ne zaman nelirsem
Neni düşünüyorum
En neni en nereni?
...Anneni sevgilini...
 
Seni sana yazıyorum bazen
Kendi haline bırakıyorum aşkı...
Şaşkın şaşkın kibarlaşıyorum...
 
Seni beklemiyorum
Zaten yanımdasın...
Ayakkabımın içinde
Sevgim
Sevgin...
 
Sponsorum aşk
PAROLASI sen...
Ah bir gelsen
Görsen...
Benimle birlikte delir "sen"...
 
İçki, kürek, yürek...
Aç ağzını deli yürek
İçine tükürek
Böğürerek...
Kürek kürek...
 
Artık tertemizim!
Ne varsa temizledim evde(n)...
Birtek seni temizleyemedim?
Kalbimden...
 
Bundan sonra senin dışında heryere, herşeye, herkese yazacağım...
 
Bilmediğin sarhoş işte...
Parmak ucumda yara çıksa keser atarım...                                                                                                          Hiç dolgu molgu yaptırmadım dişlerime çektirdim gitti..
Daha neleri sildim...
Hepsi yerlerinde duruyorlar
31 dişle de oluyor... yaşanıyor...
 
İnsanlar olmuş alaminyum
Çabuk yamuluyorlar...
Gevşiyorlar....
Sımsıkı duramıyorlar demir gibi
Halbu ki çelik olmak lazım
 
Aşk yakıştı mı sana...
Sana...
Olmadı yine
Olmadı
Bu öküzlüğü babam olsa yapmazdı...
 
 
Hayata döndürüyorsun işte
Boşa aşk demiyoruz sana...
Kıpırdaman yetiyor çoğu zaman
Bir de fazlası kopartıyor
O zaman...
...Yaşayasım geliyor
Göresim geliyor her diyarları
Uyuyasım geliyor
Ancak seninle...
 
 
Kaz ölmüş...
Senin yüzünden Korkak seni...
Öyküm...
Ufuğum var
Ölsem de boşa değil...
...Yeni bir hikaye yazsak fena mı olur?
 
Eeeey aşk...
Kar tanesiyim hep öyle oldum
Bir tek sıcak vücudunda gezinemedim...,
Soğuk soğuk bazen
de ılık ılık akıyorsun içime...
...sık sık hakir görüyorsun beni,
hal bu ki aşkım ben !!!
onu nereye sığdırıyorsun?
 
Bu yüreğe korkak aşklar yakışmaz...
Aşkta anlayış olmaz
Anlaşılamaz da zaten...
Aşık la
Aşık olunan...
 
Gözüme gözükme...
Nerene gözükeyim?
İçtin...
Seni içtim
Zıkkım olsun bana
...Saçların gözlerin dudağın ...
Boynun en sıcağından...
 
Güçsüzdür...
En fazla şiir yazar bu yürek...
Sen ne kürek ne de ...
Kasaba...
 
Yüzüme direkt söyleseydin...
Şimdi sen misin büyüyen?
Ben miyim küçülen
Oldu mu be çocuk?
 
O gözleri küpeleri...
Senin korkaklığın aldı elimden
Zaten bugün küpen yoktu...
Anladım oradan
Yapıştım sana...
...Sonmuş gibi...
 
su tasında rakıya ekmek diye doğrar
öyle içerim sızacağımı bile bile...
kışa sakladığım sıcak nevalemsin benim
Yazın tüketmeye korkarım:)
 
Niye oluyor böyle
Gölge...
Herşey...
Ben yoksam ne gölge
Ne de gölgem...
 
Yattım                                                                                                                                                                             Kalktım tekrar
Tekrar yattım kalktım...
Akıl o beni üzdü yine
Kızdırmaktan korkup çok kıvırdığımda
Ona dönüyorum yine...
...Benim kıvırmam bu kadardır...
 
Aşk birgün gülümseyeceği tutmuş
Koparır ne varsa...
Adı aşk alır götürür
Güzeldir
Ne yapacaksın karşısında...
...Bir de gülüşler
Sen en iyisi bir sigara yak...  
 
Toplam blog
: 85
: 540
Kayıt tarihi
: 29.12.07
 
 

İlk, orta ve lise öğrenimimi Karabük TED Kolejinde tamamladıktan sonra İngiliz Dil Bilimi okumak ..