Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '10

 
Kategori
Güncel
 

Ders- 1

Merhaba;

2 ayaklı, 2 elli, el ve ayaklarında 5’er parmak olan, çeşitli sesleri bir arada anlaşmak için çıkarabilen, kendi açlığını doyurabilen ayakta durabilen canlıların, düşünmeye başladıkları, düşündüklerini uygun bir dille ifade ettikleri , dünleri ile bugünleri arasındaki farkların daha iyiye ve evrensel doğruya doğru evrim geçirdirdiği, kendilerinin bile bozduğu bir takın kavramlarla henüz canlı olma dönemini aşamamış yoldaşlarını kazıklayıp kandırmadıkları zaman gelince işte; bunlar İNSAN diyeceğim.

Bu satırları yazmaya balkonda kahvemi içerken karar verdim. Kısa aralıklarla kapımın önünde olan 2 olay beni bunları yazmaya mecbur etti. Paylaşalım;

Kaldırımın kenarında (üstünde) bir kişi yolun üzerindeki iki kişi ile konuşuyor. Ben 5.katta balkondayım ve konuya vakıf oldum. Ana konu kiralık ev ve ücreti. Sokağımız gidiş geliş oldu. pek geniş de sayılmaz. Aynı anda iki yönden de araç gelirse her iki tarafında biraz zamanda incelik göstermesi gerekiyor. işte tam o anda da bu durum olmaz mı? Arabanın biri kornaya basarak zaten zorlanacağı durumu sokaktaki yayalara hatırlattı. Veee, alın size kavga nedeni

.” Koskoca yolda beni mi buldun, ne olur beklesen, ”

“Ayıptır yahu, biraz dikkat etsenize, kaldırıma çıkın da konuşun”

“nereye çıkacağımı senden mi öğreneceğim”

Daaaaaaaaaaart, daaaaaaaaaaaart,

Karşıdan gelen arabanın “hadi , yürü” işareti.

Ve basılıp gaza el kol işaretleri eşliğinde açılan yollar. Ev kiraları ile ilgili sohbet kaldırımda hala devam ediyor.

Tam ben sanırım 3.yudumda idim ki yeniden bir korna sesi.

“Eyvah, bunlar gene mi sokağa indi “derken, benimde besleyenleri arasında olduğum tekir, sen çık sokağın ortasında güneşlen.

Faaakaaat, sesi duyar duymaz şöyle bir baktı ve insanca bir anlayışla hemen en yakın kaldırıma çıktı.

Ben şimdi buna nasıl hayvan gibi davranayım!

 
Toplam blog
: 97
: 395
Kayıt tarihi
: 15.04.09
 
 

Felsefe, edebiyat, bu alem, öteki alem, uzay, evrensellik; kısacası genelin, "aman canım işin mi ..