Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '19

 
Kategori
Siyaset
 

Ders Çıkarma Günlerindeyiz

Bugünler
Yaşadığımız bugünler
Ders çıkarma günleri
Şöyle
Doğru ile yanlış çarpışıyor bugünlerde
Biz
Öncelikle tarafsız gözle bakacağız
Günümüzde olup bitene
Namusluca bakacağız
Gerçeğe en yakın olan neyse
Onu tutup çekeceğiz kendimize
Bu olgu
Toplumsal değişimin motorudur
İnsanlarımız
Gayet iyi niyetle bakacak olanlara
Şu yerel seçim oldubittilerine
Konuşmalara
Söylenenlere
Vaatlere
Karşı tarafa gösterilen tepkili sözlere
Ve
Düşünecekler derin derin
Ne demek istiyor
Bu Halil öğretmenimiz diyecekler
Beni anlayacaklar
Benim
Doğrucu Davut olduğumu bilip
Ona göre eğilim gösterecekler
Özellikle
Cumhurbaşkanımızın işini gücünü bırakıp
Yerel seçim peşinde koşmasını araştıracaklar
Bugüne kadar yapılan
Yerel seçimlerde hangi Cumhurbaşkanı
Bu şekilde seçim peşinde koşmuştur
Onu getirecekler gözlerinin önüne
Yok
Böyle bir şey ya diyecek bana hak verecekler
Bu koşuşturmaların ardından
Yerel yönetimlerin
Belediye başkanlarına verilmesi geliyor aklıma
Valilikler ve kaymakamlıklar kaldırılıp
Her türlü yetki belediye başkanlarına verilebilir
Ben bu konuda tereddütteyim canlarım
Başka türlüsü gelmiyor aklıma
Ben diyorum ki
Başkan adayları kendileri anlatsınlar kendilerini halka
Onları Cumhurbaşkanının anlatması demek
Kesin bir tek tip yönetim yönetmeliği olacak
Herkes o yönetmeliğe göre yönetecek yereli demek
Bu da
Yerelin yetkilerinin devlet eline geçmesi demektir
Ve
Yerel yönetenin bir vali bir kaymakam olacağı denektir
Tek tip belediyecilik gelecek gibi geliyor bana
Bakalım
Bekleyelim görelim canlarım
Cumhurbaşkanının resmi görevi var
O görev ülkenin genelinin doğru yönetilmesidir
Cumhurbaşkanı
Bu görevi asla aksatamamalıdır
Dikkatle olanı bitene bakıp yanlışı düzelttirip
Doğruya yol almayı sağlamalıdır Cumhurbaşkanı
Yerel seçimi
Yerele bırakmalıdır hatalar olursa müdahale etmeli
Hataları düzelttirmelidir
Cumhurbaşkanlığı aslında gözetleme yeridir
Olana bitene bakıp işlerin düzgün yürümesini sağlamaktır
Cumhurbaşkanının görevi
Ve
Asla direkt olarak politikaya dalmamalıdır Cumhurbaşkanı
Hele hele parti eleştirilerine asla girmemelidir
Saygınlık bunu gerektirir canlarım
Cumhurbaşkanlığı saygınlık taşıyan bir konumdur
O
Ağzını açıp bir yanlış söz söyleyince
Karşısındaki de ona aynı şekilde davranır
Al sana saygısızlık canlarım
Yani diyorum ki
Olana bitene dikkatlice bakalım
Kendimize olumlu dersler çıkaralım
Ulus olarak aydınlık yarınlara doğrular ışığında yürüyelim


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..