Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Ders Kitaplarında yenilik

Ders Kitaplarında yenilik
 

Eğitim-öğretim konuları, doğru bilgi, doğru Türkçe umurunuzda mı, ne kadar umurunuzda, bilmiyorum. Ancak yine bu konulara değindim. Belki birilerinin umurunda olur.

MEB.lığı sorumlusu sayın bakan açıkladı. TV’de “Ders kitaplarında yenilik…” biçiminde duyuruldu. Buna göre; 5. ve 9. sınıf ders kitaplarında değişiklik yapılacak.

Bu yenilik, sakın eskilik olmasın.

Bu değişiklik; olumsuz, yanlış, yalan, noksan vb. yönlerde sakın olmasın!

Çünkü tüm değişiklikler şöyle olmaktadır.

Herhangi bir nedenle YANLIŞ görülücü şey doğru adıyla değiştiriliyor; ancak başka YANLIŞ yapılıyor. Üstelik bu yanlış eski yanlıştan daha YANLIŞ oluyor.

Böyle YENİLİK ve DEĞİŞİKLİK olmaz olsun!

Buna benzer bir olay ÖSYM’de yapılmıştı; daha önce.

Fakat bu yanlışlığın nasıl bir yanlışlıkla yenilik ve değişik adıyla YANLIŞ olduğunu fark ettiniz mi? Hayır!

Kısa bir süre sonra fark edeceksiniz.  

 
Toplam blog
: 205
: 266
Kayıt tarihi
: 10.06.12
 
 

Tekirdağ, 02.01.1961 doğumluyum. İstanbul'da yaşıyorum. Evli, 3 çocuk bâbâcânıyım. Türkçeci, muha..