Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '12

 
Kategori
Güncel
 

Dersanelerin kaldırılması, gençliğin kurtuluşudur. Sayın Başbakanı kutlarım.

Dersanelerin kaldırılması, gençliğin kurtuluşudur. Sayın Başbakanı kutlarım.
 

Başbakan


Haberi okuyunca büyük bir ooohhh... Çektim. Çünkü, dersanelerin kaldırılması konusunda 2007 yılından günümüze kadar tam  7 blog yayınlamıştım.

Biliyorum, Başbakanımız bu konuyu gündeme getirdikten sonra, sızlananlar eleştirenler veya konuyu saptırmaya çalışanlar konuşmaya başlayacaklardır. Bu sızlanmaların, tatlı kazançları korumaktan başka bir nedeni olacağını sanmıyorum. Ama diğer taraftan, yıllarca devam eden bu yanlış uygulama yüzünden gençliğimizin uğratıldığı maddi ve manevi kayıpları irdeleyen olmadı.

Şu anda detaylara girip, daha önce yazdıklarımı tekrarlamak yerine, sizleri yıllar öncesine davet ederek, hiç kimsenin kılını kıpırtatmadığı yıllarda nasıl sızlandığımı belgelemek istiyorum. Blog yazılarımı sürekli okuyanlar bileceklerdir, ancak henüz okuyamayanlar için dersanelerle ilgili blogların tarih ve başlıklarını aşağıda açıklıyorum:


1- 8 Mart 2007 ( Çözüm Öneriyorum)

2- 7 Aralık 2007 ( Böyle eğitim olur mu?)

3- 16 Haziran 2008 ( Özel dersaneler kaldırılıyor mu?)

4- 13 Aralık 2008 ( Özel dersaneleri kaldırdım)

5- 14 Haziran 2009 ( sahipsiz "AT"lar, biten umutlar)

6- 07 Nisan 2011 ( Sınav kaldırılsın, kura çekelim)

7- 26 Temmuz 2011 ( Ülkemizin kanayan yarası eğitim)

Geç kalınmış olmasına rağmen sayın Başbakanımızın ağzından duyduğum bu sevindirici haberi  yürekten destekliyorum. Ben bu uygulamanın temelinde yanlışlık olduğunu eğitim anlayışı ile bağdaşmadığını, buna rağmen haksız yere dal budak saldığını görerek isyan ediyorum. Bu Konudaki gelişmeleri merakla izlliyor, mutlu sonuçlara varılacağını umut  ediyorum.

Bir yanliştan dönülerek, gençlerimizin yaşamarını karartan uygulamanın kaldırılması, geleceğimize olumlu katkılar sağlayabilir. Çocukluğunu ve gençliğini yaşayamamış, en güzel günlerini yarış atı gibi geçirmiş bir nesilden ne bekleyebiliriz?

Yukarıda tarihlerini sıraladığım yazılarımdaki görüş ve önerilerimi siz sayın okuyucularıma iletiyor ve değerli yorumlarınızı bekliyorum. Konuyu gündeme getiren iradeye sonuna kadar destek veriyor ve olumlu sonuçlar alınacağını  umut ediyorum.

 
Toplam blog
: 163
: 1230
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1941 yılında Trabzon'da doğdum. 1961 Erzurum Yavuz Selim İlköğretmen Okulunu bitirdim. 1965 A..