Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

07 Nisan '10

 
Kategori
Güncel
 

Dershane borcu

Dershane borcu
 

Dershane borcu nedeniyle yattığı Muğla cezaevinden çıkan Emine Sipahi oğlunun mezarı başında.


OĞLUNDAN MEZARI BAŞINDA ÖZÜR DİLEDİ

Ziyarette mezarın üstüne kapanarak gözyaşları döken Emine Sipahi, ağıtlar yakarak oğlundan özür diledi.

“Cenazene gelemedim senin yanında duramadım” diyerek oğlundan mezarı başında özür dileyen anne “Oğlum biraz daha bekleyemedin mi oğlum ben çıkıyordum işte cezaevinden. Beni demir kapılar ardına kapattılar, aşıp gelemedim oğlum. Oğlumu çıkarın buradan. Topraklara layık değilsin. Bir ay sonra sana gelecektim oğlum. Hani ağlamama dayanamazdın neden ağlattın beni” dedi.

Emine Sipahi Fethiye’deki evinde biraz kendine geldikten sonra oğlunun mezarını ziyaret etmek istedi. Dayı Sami Arslan, kızı Özlem Sipahi, baba Mustafa Sipahi ve komşularıyla birlikte oğlunun kabrini ziyaret eden acılı anne dershaneye de veryansın etti. Oğlunun mezarındaki toprağa sarılan anne Emine Sipahi bir süre baygınlık geçirdi. Su ve kolonyalı mendillerle kendine getirilen anne Sipahi “Oğlum ben evlerimde yatamıyorum oğlum. Oğlum beni tutukladılar oğlum. Cezaevinde seni göremedim.

Demir kapıların ardından baktık birbirimize oğlum. Özür dilerim oğlum. Bir dershane seni bitirdi. Benim cezaevinde olduğum seni yedi bitirdi oğlum. Ben oğlumu geri istiyorum. Bir ayım kalmıştı oğlum, sabredemedin oğlum. Aldattın beni oğlum. Sonunda bana çok kötü çektirdin oğlum. Bir tanem, bebeğim benim Hazreti Muhammed’e kavuştun mu. Oğlumu buradan çıkarın. Topraklara layık değilsin oğlum. O dershanenin Allah belasını versin oğlum” diyerek gözyaşı döktü. Anne sipahi daha sonra yakınları tarafından mezarlıktan götürüldü.

AİLENİN YARDIMA İHTİYACI VAR

Öte yandan oğullarını toprağa veren acılı ailenin evinde ilk gün elektrik olmadığı ve olay nedeniyle eve gelen dayı Sami Arslan’ın faturaları ödeyerek evin elektriğini açtırdığı öğrenildi. Ailenin zor durumda olduğu gözlenirken, dayı Sami Arslan aileye acil yardım gerektiğini söyledi.

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..