Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dersinden geri kalmasın diye ameliyatı yaptırmadılar

Dersinden geri kalmasın diye ameliyatı yaptırmadılar
 

İnanamadım bugün Milliyet'teki haberi okuyunca... Şaşırdım 'belki yanlıştır' diye düşündüm. Ancak haberi tam okuyunca inanamadım. Yazık hem de çok yazık bir çocuğun ölümü daha hemde ne ölüm, anne ve babasının çok büyük hatası ya da ihmallık yine bir çocuğun ölümüne sebep oldu. Bizler Ferdi için birşeyler yapmaya, onu yaşatmak için çırpınırken diğer bir çocuk anne ve babasının ihmali yüzünden ölüyor. Hep şunu söylemiş ve inanmışımdır bu çocuklarımızın sağlığı ile ilgili her zaman geç kalınmasın. 'Banane' demesin anne ve babalar. Çünkü çok geç kalabilirler bu çocuk gibi...

İnşallah bu son olur ve bizler çocuklarımızın yaşama hakkını ellerinden almayalım onların da yaşama hakkı var.

 
Toplam blog
: 29
: 1286
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Okumayı ve yazmayı seven ve bunları insanlarla paylaşmayı  barış ve hoşgörünün bütün insanlığa eg..