Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Dert çok

Dert çok
 

rahmetyağmuru.wordpress.com


Bir de derdimi sorsan,
Aman sorma,
Belki sen de kanarsın,
Derdim bir kanlı ağaç olur
İçten içten yanarsın.
 
Aman sorma,
Sorma yürü yoluna git,
Böyledir zaten bu dünya
Anlatsan da bir 
Anlatmasan da
Zaten anlayan anlar
Anlamayan da
Fare deliğine.
 
Kardeşim sorma,
Derdin ne, diye
Dünyanın derdi mi biter
Biter de bütün o dertler
Nereye gider,
Hangi ovaları sular
Kimlere el eder.
 
Var git yoluna,
Nasılsın, diye sorma
Ben zaten içten ağlıyorum
Bir de sen ağlatma
Sevgilim bırakıp gitmiş,
Öteden beri, seni beni bilmez
Ağzı  ballı bir insan
Allah selamet versin
İki kurşun ona,
Bir kurşun bana
Bu masal böyle bitsin.
 
Bırak kardeşim nereye giderse gitsin
Zaten anlatsam da ilgilenmeyeceksin
Bu handa herkes yolcu,
Herkes kendi derdinde
Herkes kendi yolunda,
Sorma,
Nice anlatsam,
İnanmayacaksın,
Kanmayacaksın,
Nice anlatsam,
Sonunu hiç bilmeyeceksin.
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..