Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '18

 
Kategori
Şiir
 

Derviş Kösen'den Bayrak Şiiri

Derviş Kösen'den Bayrak Şiiri
 

dervis-kosen-bayrak-siiri


Merhaba ben Derviş Kösen; uzun süredir şiir yazmaya ara vermiştim. Ancak bazı duygularım beni şiir yazmak için tekrar harekete geçirdi.Şanlı bayrağımıza bir şiir yazmak istedim umarım beğenirsiniz saygılarımla ;

BAYRAK

Bu bayrak şanlı bayraktır
Bu bayrak anlı bayraktır
Kan kırmızı arkası
Önünde hilal yıldız alameti farikası

Bir ben değilim seven ;
Milyonlarca kalp senin için atar.
Bir sen değilsin sevilen
Atam içinde yürekler yanar.

Yazan: Derviş KÖSEN

 

 
Toplam blog
: 4
: 74
Kayıt tarihi
: 09.05.18
 
 

Merhabalar Ben Derviş Kösen . 1962 yılında Ankara'da dünyaya geldim, doktorluk yapmaktayım. Volta..