Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '15

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Derya Uğur Demirhan'ı tanıyınca kadının adı olmalı diyorsunuz

Derya Uğur Demirhan'ı tanıyınca kadının adı olmalı diyorsunuz
 

DERYA UĞUR DEMİRHAN - NAZAN ŞARA ŞATANA


Kadınların başarıları beni her zaman ziyadesi ile mutlu etmiştir. Son zamanlardaki kadınların zulüm görmesi, söz haklarının, yaşam kalitelerinin, hayat tarzlarının kendilerinde olmaması da ayrıca beni ziyadesi ile üzmüştür.

Ben kadın güçlü olmalı demişimdir.

Kadın çalışmalı,

Kadın üretmeli.

Kadının söz hakkı olmalı,

Kadının ekonomik özgürlüğü olmalı,

Özet olarak KADININ ADI OLMALI diye düşünmüşümdür.

Çünkü kadın değerlidir.

Kadın bir hayli önemlidir.

Önemli kadınlar, önemli nesillerin anneleri olurlar.

Ben bu defa Antalya’da güçlü kadınlar tanıyorum. Ayakları yere sağlam basan kadınlar tanıdım. Kendinden her anlamda emin kadınlar tanıdım.

İşte öyle bir kadını tanıtacağım sizlere ve diyeceğim ki gerçekten bu kadın başarılı, gerçekten azimli, çalışkan, tam bir Türk Kadını…

Derya Uğur Demirhan

Derya ile Pozitif Psikoloji ve Kişisel Gelişim Danışmanlık Grubunda Kişisel gelişim uzmanı…

Bu yaptığı işlerden sadece biri…

Çok iyi bir eğitim almış.

Çok başarılı işlere imza atmış.

Birçok dalda ödülleri var. İlaç sanayide Dünyanın ve Türkiye’nin en iyi ilaç firmalarından birincilikler almış.

Bir hayli başarılı bir kadın Derya Uğur Demirhan...

“Kadın çalışmalı, kadın üretmeli, kadın kendinden emin olmalı” diyor ve ekliyor,

“Kadın bakımlı olmalı, kendine dikkat etmeli, kendini yetiştirmeli, zarif ve özel olmalı.”

Onu dinlerken hak veriyorsunuz. Öyle ya Derya Uğur Demirhan, çalışan ve başarılı bir kadın, güzel ve bakımlı bir kadın...

Zamanla yarış halinde, her şeyle zaman ayırabilen, hayatını disipline etmiş, zamanını iş ve özel olarak planlamış evli bir erkek çocuk annesi. İşinin haricinde birçok dernekte, platformda ya üye ya kurucu ya başkan…

“Bana biraz işinizi anlatır mısın?”

“İstanbul ve Antalya’da bu işin uzmanlarından NLP, beden dili etkili güçlü sunum teknikleri, yaşam—aile koçluğu menthorluk eğitimlerini aldım.”

“Peki, bu size ne getirdi?”

“Antalya da birçok meslek gurubunda iyi statülerde olan bireysel danışmanlığını yapmaktayım.”

“Bireysel Danışmanlık günümüzde üzerinde durulan bir olay.”

“Gerçekten öyle. Ben ayrıca özel kurumların yönetim danışmanlığı yapmaktayım.”

“Siz Üniversitelerde eğitimler veriyor musunuz?”

“Üniversitelerde ve eğitim kurumlarında eğitimler vermekteyim.”

“Annelerle ilgili çalışmalarınız da var değil mi?”

“Sosyal Projeler olarak annelere aile içi iletişim eğitimleri veriyorum.”

“Sizin hakkınızda yaptığım araştırmalarda o kadar çok faaliyetlerde olduğunuzu gördüm, özellikle benim konumu çeken alanlar var ki, onları sizden dinlemek isterim.”

“Kitap kulübü ve film kulübü çalışmalarım var.”

“Bu muhteşem bir şey, özellikle sanatla ilgilenmen ve bu kulüplerde kitap ve sinema olayını incelemeniz, zaman ayırmanız ve değerlendirmeniz gerçekten çok önemli, ben bir yazar ve sinemacı olarak kutluyorum sizi.”

“Teşekkürler ederim. Sanat ruhu zenginleştirir.”

“Bu günlerde Antalya’da çekilecek olan benim hikâyesini kaleme aldığım MAVİ GECE sinema filminin de Antalya yetkilisinin siz olduğunuzu biliyorum. Tüm sponsorluk görüşmelerini de siz yapıyorsunuz.”

“Evet, ben yapıyorum. Bu konuda çok ciddi çalışmalar yapıyoruz.

Ben Antalya’da dizi ve sinema filmlerinin çekilmesini evvelden beri istiyorum. Daha önce de bir röportajımda söylemiştim. Burada her yer plato, her zaman aydınlıktır Antalya, burada tarih ve doğa muhteşemdir. Belek’te inanılmaz stüdyolar var, değerlendirilmesi gerekiyor. Mavi Gece ile başlayan sinema ile ilgili çalışmalarımız bu günlerde bir dizi projesi ile de devam edecek gibi görülüyor.”

“Ben sizin enerjinize hayranım, yaptıklarınıza da bizzat şahit olduğumdan buna canı gönülden inanıyorum. Haklısınız neden olmasın. İstanbul harici Antalya ikinci bir sinema ve dizilerin çekildiği yer olabilir.”

“Gerçekten olabilir. Antalya büyük ve birçok olur’ubünyesinde barındıran bir şehir... Zaten en büyük film festivallerinden biri de Antalya Film Festivali değil midir? O zaman neden film ve diziler de Antalya’da olmasın.”

“Bu konuda aynı düşünceler içinde olmamız çok güzel. Ben uzun yıllardır Antalya’da dediğiniz gibi film ve diziler olsun diye çalışmalar yapmaktayım.”

“Mavi Gece Filminin yapımcısı Ahmet Edebali ve Yönetmeni Ahmet Hoşsöyler beylerle de Antalya’da film çekilmesinden yanalar.  Mayıs ayında Mavi Gece’nin filmi burada çekilecek. Çalışmalarımız tüm hızıyla devam ediyor. Siz bu işin içindesiniz. Mavi Gece aynı zamanda Kültür Bakanlığı destekli bir film... Dünya sinemalarında da oynayacak. Bu anlamda da bir hayli önemli...”

“Haklısınız. Siz kitapta yazıyorsunuz. Birçok yerde yazılar yazıyorsunuz.”

“İş geliştirme, hedef planlama, iş stresi hakkında bilgilendirici yazılar yazıyorum. Bunlar birçok dergide yayınlanıyor”

“Hikâyeleriniz de var.”

“Evet. Ben sanatın her dalı ile uğraşmayı, içinde olmayı seviyorum. Sanıyorum bu yaz kitabımı tamamlayacağım. Sinema ile ciddi şekilde ilgilendiğim ve son zamanlarda da çalışma hayatıma sinemayı da kattığım için senaryo yazma konusunda da istekliyim. Bu konuda eğitim alacağım.”

“Sizin başaracağınıza inanıyorum.”

“Sağ olun.”

“Sizin çok iyi bir stilist olduğunu duydum.”

“Ben, stilistlik eğitimi aldım. Stil danışmanlığı eğitimi de aldım.”

“Bu kadar şık olmanızın sırrı çözüldü.”

“Sağ olun.”

Ben Antalya’da sanıyorum başarılı birçok kadınla sohbet edeceğim.

Bence Kadının adı olmalı…

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....