Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

21 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Desen de

Sana direndim sen direndin
Desen de
Düştün işte düşürdüm işte
Der gibi
Korkuyorum, korktum
Desen de
Bir derin nefes
Titreyen ses
Olur mu? Olmaz mı?
Derken
Biz dala taş attık
Cam kırıldı
Pencere açıldı
Kaç babam kaç

Bir ben bir o
Birde Allah
Peş peşe
Koşa koşa
Nereye nasıl anlamadan

Bir ev bir ben birde sen
Biraz oyalan
Karşılıklı baş başa
Konuşalım der gibi
Yüreğimdekileri bilsen
Der gibi

Cam kırılmış
Kimin umurunda
Bir dala taş attık
Bir derin nefes
Titreyen ses
Konuştu
Şarkıların dilinde
Eşlik eden ben
Oyalan derken
O yalandı
Ben mi kandım
O mu kandı
Gecenin yıldızları
Kaydı, oyalan
Sabaha kaldı
Ne sen sor ne de ben
O yalan koca yalandı.

 

Cebirin Defteri .21.Aralık.2011; Eskişehir

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..