Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Deseydin ya

Deseydin ya
 

anladımki herkeste yokmuş o YÜREK


Deseydin ya
Ben senin gibi olamam..
Ayakta duramam,
Ne sana ne kendime
Ne de sevgime ;
Sahip çıkamam
Ben kendi kararımı kendim veremem
Ben malı mülkü bırakamam
Deseydin ya...!
Deseydin belki bu kadar acımazdı yüreğim,
Deseydin belki bu kadar yanmazdım
Gözlerime ağlamayı
Yüreğime susmayı
Öğretmezdim şimdi.

Anlayamadığım şu
Sen miydin
Kararını veremeyecek kadar aciz?
Yoksa ben miydim
Bunu göremeyecek kadar kör?
Yoksa, yoksa hiç sevmedin mi..
Benmiydim kendimi kandıran
Benmiydim aldatan kendimi
Yoksa senmiydin aldatan beni..


Noktayla bitmesi gerekenlere , virgülle devam edilmez..

 
Toplam blog
: 52
: 730
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Kamu yönetimini okuyorum. Yazmayı seviyorum. Milliyet Blog’da yer almaktan mu..