Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Deşifre adlı programı izlediniz mi ?

Dün gece deşifre adlı programı izledim dehşetle, bunu izleyip de rahat uyudum diyen var mı acaba ? Bu insanlık dışı muameleye çok üzüldüm, ağladım, bağırdım, utandım insanlığımdan. Utandım o hasta bakıcının hortum tutup, yıkanmaları için çırılçıplak soyup, vahşice, sinsice sırıtan görüntüsünden. Beynimde matkap gibi yer açtı, nazi kamplarını yıllarca yazan tarih, bu görüntüleri ne kadar yazacak ?
Kaç yaşına gelmiş yaşlı adam, zor ayakta duruyor ve ibadet için çabalıyor. Ona yapılan işkence, ya zorla ilaç vermek için ağzına suyu boşattığı, saçlarından asılarak tokatlanan çocuk.

Be vicdansız, senin yavrun yok mu ?

Neredesiniz yetkililer, nerede bu hastanenin yetkilisi, insan haklarından bahsedenler bir hasta bakıcının elindeki hastaneyi yönetenler, nerede bunları denetlemeyen sağlık bakanlığının elemanları.
Nasıl AB ye gireceksiniz bu görüntüyle mi ? O ihtiyarların yerine ana babanızı koyun. Ya o yavru, sizin ne biçim bir vicdanınız var ? Kim alır bizi bu halimizle Avrupa Birliğine, dilerim almazlar.

Bu kaçıncı, adalet bakanı neden göz yumuyor ? Hastalara verilen uyuşturucu satılan daha doğrusu. Devleti bütün birimlerini göreve davet ediyoruz, elinizi vicdanınıza koyun lütfen, sizden biri buralara düşmez ama düşünce de olsa onları öyle görün.

O hasta bakıcıyı hastane yönetimini verin halka, meydanda hortumla yıkanmaları için zorlayalım ne olur, Allah aşkına aynen onlara yapılan gibi çırılçıplak soyundurup hortum tutalım, ibret olsun lütfen.

O yavruya verilen suyu, hasta bakıcısına aynen öyle verelim ve yaptıklarını bizde ona uygulayalım. Demek ki devletin gücü yetmiyor, gidin de görün Avrupa' ya insanlara yapılanları, gidip görün Kanada' ya insan hakları nasıl işliyor, yaşlılara nasıl muamele ediliyor. İbadet esnasında uğradığı şiddete bakın, ben gece artık ağlamadan rahat uymak istiyorum. Sabah baş ağrısıyla kalkmak istemiyorum, tv izlemek istiyorum neşe içinde, ben insanım, haklarımı istiyorum.

Sayın yetkililer ben bu hastane yönetimini meydanda hortumla yıkamak istiyorum. Bu benim, bizim hakkımız. Yeter ne olur yeter deyin, demeye gücünüz yoksa bırakın vatandaşa. Yeter, yeter dışarıya şirin görünmek için gidip çukulata dağıtmayın ne olur. Herkes her şeyi biliyor, mal değiliz artık insan gibi davranın. Duyun artık bu rezilliği asla kabullenilemez, hazmedilemez. Ben bu gün sinirlerim bozuk olduğu için gece çok ağladım ve doktora gidiyorum, davacıyım bana bunu yaşatanlardan, davacıyım insanlığımı, vicdanımı yaralayanlardan ve en önemlisi Allah affetmesin dilerim.

Hafize kılıç

 
Toplam blog
: 39
: 659
Kayıt tarihi
: 19.11.06
 
 

Okul hayatımın tümü İstanbul'da geçti . Turizmciyim, kendi şirketim olan turizm sektöründe çalışmakt..