Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Destek istiyorum...:)

Destek istiyorum...:)
 

Çok düşündüm taşındım, gittim geldim...yazdım sildim ve karar verdim yazmaya...

Efendim konuya şöyle girmek istiyorum,malumunuz günümüz iletişim ve reklam çağı.Duyurusu yapılmaya çok şey geri planda kalıyor. Düşünün ki bir iş yeri açmışsınız,eşe dosta tanıdık tanımadık herkese olabildiğince ulaşmak ve haber vermek gerekiyor. Davete cevap verenler de vermeyenler de başımızın tacı diyerekten... ben de bir duyuru yapıp değerli desteğinizi istemeye karar verdim:))))

Gazeteport sitesinin açmış olduğu "Yazar aranıyor" a katıldım. Her ne kadar kendimi henüz yazar gibi görmesem de, hayalleri büyük olanların bu hayellerini gerçekleştirmeleri konusunda ellerinden geleni yapmaları gerektiğine inananlardanım.İşte bu yüzden katıldığım bu zorlu maratonda siz değerli dostlarımın desteği benim için çok önemli.

İlk etabı yalnız denilebilecek (sadece birkaç dostumun desteği ile) bir şekilde atlattım.Ehh fena sayılmam diyeceğim ama...320 kişi arasına ancak 180. oldum:(((

Bugün ikinci etap başladı ve oylamalar, okumalar ve yorum yazmalar tekrar start aldı. Yorum yazmak veya oy kullanıp puan vermek için siteye üye olmak gerekiyor. Bu kadar zahmete girmenizi hepinizden belki isteyemem belki ama okuyabilirsiniz,misafir olarak yorum yapabilirsiniz.Hepsi tarafımdan sevinçle karşılanacaktır.

Aslında bu tip yarışmalara ilk defa girdiğimden...yarışmanın bu kadar kıran kırana geçeceğini bilmiyordum. Yarışmaya katılan bazı adayların katılımdan çok kısa bir zaman sonra binlerce nasıl oy alabildiğinin sırrına henüz vakıf olamadım doğrusu. Kendimi çok gariban hissettim:))))Biraz acitasyonun zararı olmaz diye düşünerekten...arkadaşlar puanlarınızı yorumlarını ve hit sayımı arttırmanızı hasseten rica ediyor sevgilerimi gönderiyorum.Ayrıca kokulu kokulu öpücükler...

Ayrıca promosyon olarak, pikniğe katılan arkadaşlardan bu davetime koşa koşa gelenlerin şarkı istekleri en ön sıraya alınacaktır.:)))))

Ayrıca tavsiye ve eleştrilerinize açık olduğumu bilmenizi istiyor önerileriniz bekliyorum.

Not: Yüksel Tangu olarak yazılarımı yazmaktayım...



www.gazeteport.com

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..