Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '21

 
Kategori
Felsefe
Okunma Sayısı
43
 

Detaylar Hayatın Masalı

Bir de yer kaplıyorlar ki yaptıklarımız bir onlar beş.

Ağaç rüzgârda sallanıyor, olay bu. Buradan neler çıkarıyoruz neler. Sesini dinle, sallanışını izle git. Olur mu yârin saçları da böyle dağılıyormuş.

Hastalık bence… Hayat Hemingway romanlarındaki gibi olmalı; yattım, kalktım, gittim, geldim.

Siz hayatı yaşamıyorsunuz ki yorumunu yapıyorsunuz.

Duygusu zaten olayın içinde var bir de niye ilave duygu yaratmaya çalışıyorsunuz ki.

Denizi seyrediyorsunuz… Denizi gözleriniz seyrediyor siz bambaşka bir âlemdesiniz. Artık dertleriniz mi, sevdalarınız mı, yoksulluk mu? Otur güzel güzel denizini seyret!

Ondan sonra “Hayattan tat almıyorum” Almazsın tabi, Şirin’in koynunda Ferhat ile Şirin masalı okuyorsun.

Masal bu yaşamak değil; yaşayamayan, bir hayatı olmayan insanların yaşadığını sanması.

Detaylar hoştur ama genelinde hayatı sıkıcı yapar çünkü bunlara takılıp asıl olayın yarattığı gerçekte yaşamak olan durumu kaçırırsınız.

Ben de yapıyorum ama şu “yorum” denilen şeyi kim icat ettiyse insanlığa büyük kötülük etmiştir.

Kendine yorumla zevki sana kalsın; ben belki başka türlü duygulanıyorum duygularımı etkileme.

Her şey detayda gizli falan gibi laf ederler. Hayat gizlenir ama gizli olamaz, yaşanıyor çünkü.

Basit insanlar armudun muhabbetini yapsınlar ben sulu sulu armudumu yer giderim!

Bu insanlar bir de çok fazla bunalıma girerler psikolojileri bozulur; hayatı tartışırsan olacağı bu, yaşa git!

Kerim Korkut’la yeni ufuklara doğru. Bildiğiniz her şeyi unutun dünyayı biz değiştireceğiz!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Hahayttt:))) Sanki beni anlatıyorsunuz.Değerli dostumuz Matilla da bana edebiyat yaptığım için kızar durur:)Ne yapayım ben böyleyim.Güneşi güldürür,bulutları ağlatırım:)Selam ve saygılar değerli yazarım....

Fisun Gökduman Kökcü 
 01.05.2021 14:10
Cevap :
Adam haklı detaylar bizi taylar. Bu detaylar Ruhumuza yansıyor ve içimizde kördüğümler meydana geliyor. Sonuç 1993 te Çapa hastanesi reaktif depresyon. Ya Korkut sen ne manyak adamsın karşındaki koskoca tıp doktoru lan! İşte böyle saygısızım maalesef. 5 yıl sonra bitti. Yani arkadaşın deli değil.   06.05.2021 9:29
 

Çok ilginç! Biz de sizi hayatın detaylarına takılıyor sanıyorduk... Yazdığınız konuların çoğu detay değil mi?

İsmail Hakkı CENGİZ 
 30.04.2021 19:54
Cevap :
Çelişki var değil mi, haklısınız...   04.05.2021 5:55
 

Kerim kardeş yazınızla bilgilendim teşekkürler selamlar sağlıklı mutlu günler.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 27.04.2021 9:18
Cevap :
Sağlıklı mutlu günler...   27.04.2021 11:12
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 6190
Toplam yorum
: 15196
Toplam mesaj
: 283
Ort. okunma sayısı
: 636
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster