Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

25 Haziran '07

 
Kategori
Futbol
 

Dev ve fare

Dev ve fare
 

" Su kizi tutar misin? "
" Tutarim koc..."
" Kimi gosterdigi mi anladin mi?"
" Evet koc... "

Bugun 11 yas gurubu kizlarin Minnesota Klasik Futbol turnuvasi vardi. Konusmalar final maci oncesi kocla, Helenin arasinda geciyor... Helen yaparim, demis. Yapmis... Karsi takimin yildiz oyuncusuna 70 dakika adim attirmamis. Bizim takim maci 5-0 almis...

Bir baba da macta cektigi bu fotografi gondermis: Dev ve Fare

Diyeceksiniz ki; seninde amma takimin var?

Vallahi oyle... Buyuk oglumuz Umut iki takim calistiriyor. 11 ve 13 yas gurubu kiz takimi.

Bulut'un iki takimi var. 15 yas gurubu kiz ve 13 yas gurubu erkek takimi.

Kanat da 15 yas gurubu erkek takimini calistiriyor.

Uc oglumuz uc ayri kulupteler. Anlayacaginiz, bizim eve ekmek parasinin birazida futbol sayesinde giriyor...

Benim derdim baska.

Niye bizim cocuklarimiza imkan veremeyiz? Niye bizimde kiz cocuklarimiz bu sahalarda oynamazlar?

Bana hemen bahane bulup, dert anlatacaksaniz, cevap vermeyin...

Yer mi yok sahalar icin?

5-10 bina yikin... Depremde yikilmadan once. Yerine yemyesil futbol sahalari acin...

Hem can kurtarirsiniz... Hem de cocuklarinizin gelecegini...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..