Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '09

 
Kategori
Anılar
 

Devam mı? Tamam mı?

Karar verip bir iki yazıyla yola koyuldum... Ama baktım bu iş zor... Hem de çok zor.... İki satır yaz, olmazsa zayıf alırsın... Blogcular bu saatten sonra sınıfta bırakacak değil ya...

Okuduğum her yazınız bana bir şey kattı... Hepinizin samimi olduğundan, yüreğinizin derinliklerindeki duygularınızı sayfalarınıza taşıdığınızdan eminim... Ancak kendime de haksızlık edemiyeceğim bu arada, beni de az ziyaret etmemişsiniz hani... Benim için çok güzel ve denemeye değerdi.

Yazdıklarım kimilerini çok üzmüş, kimileri kendi yaşadıklarını anımsamışlar, belki birileri de sessizce okuyor içi acıyarak...

Yazmasam ne anlamı olacak bu yolculuğun... Ben beni anlatamadıktan sonra????
İki testi birbirine çarptığında biri kırılırsa, diğeri de çatlarmış... Güzel bir söz. (blogdan) Hanginizin hayatında çatlamış- kırılmış birşey yok. Hala ağlamak size ne kazandırdı?

Çelişkiler yaşıyorum dostlar . Devam mı? Tamam mı?

 
Toplam blog
: 6
: 417
Kayıt tarihi
: 12.03.09
 
 

Lise mezunuyum. 47 yaşındayım. Evliyim ve 2 çocuğum var. Emekliyim. İlk kez birşeyler paylaşmaya çal..