Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '14

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Deve gördüm!

Kaç gündür keyfim yok!

Rüyamda deve gördüm!

Rüya tabirlerine baktım uyandığımda ki pek iyiye alamet değil!

Aslında gördüğüm hayvanın deve olduğunu Arap ülkelerine gidip de deve görmeseydim bilemezdim!

Bilemeyince de etkisine girmezdim!

"Yahu her tarafı yamuk bir hayvan gördüm rüyamda! Hayra alamettir inşallah!"

" Rüya ters çıkar! Eğri gördüğün doğru çıkar!"

Irak'ta Yemen'de ve Libya'da gördüğüm develer tek hörgüçlüydü!  Bunu Arap'a sordum!

"Haci benim ansiklopedilerde gördüğüm develer iki hörgüçlüydü, görüyorum ki buradakiler tek hörgüçlü!

Bunun nedeni nedir?"

"Bunlar şehiriçi develeri Ahmet! Kısa yol develeri yani! Yakıt depoları küçük!"

Koca çölde bir tane deve dikeni ağacı vardı! Yapraklarını toplasan bir tencere çıkmaz! Bizim deve

akşama kadar  ağacın dibinde oturur, ağzı köpükler içinde geviş getirirdi!

Geviş getirmek bu tür hayvanlar için çok gerekli bir durum! Oyalanıyor! Yoksa var ya, on dakikada

bütün yaprakları yer bitirirdi!

Sonra aç kalırdı!

Gündüz görüp de ibret aldığım deveyi rüyamda gördüğümde huzursuz oldum ya!!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..