Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '06

 
Kategori
Haber
 

Deveden daha deve ne olabilir?

Anlatamıyorum çevremdeki yabancılara kesilen deveyi, onlar nasıl Türkiye`nin herhangi bir sportif başarısında beni gelip kutluyorlarsa, böyle bir durumdada sorguluyorlar.

Avrupa Birliği müzakerelerinde şans dilemişler bizide orada görmek istediklerini belirtmişlerdi. Çünkü Türkiye`yi ve Türkleri seviyorlar. Amerika Irak`a ikinci kez girdiğinde Türkiye Büyük Millet Meclisi`nden destek görmeyince, sanki benim gücüm varmış gibi bana söyle sizinkilere bize yardım etsinler diye telkinde bulunuyorlardı. Bende 1990 yılında bizim onları desteklediğimiz halde, savaş sonrasında bize sırtlarını dönerek bizim ekonomimizin sıkıntılı günler geçirmesine sebep olduğunu hatırlattığımda yüzleri gerilmişti. Bu durum sadece Amerika`lılar için geçerlidir. Ama burada her ülkeden arkadaşım olduğu için diğerleri olaylara biraz daha farklı yaklaşıyorlar, onlarda bizim gibi burada misafir oldukları için.

Gelelim kesilen deveye aklim almiyor bu olayi, nasil boyle birsey olabiliyor, bu deve aprona kadar nasil girebiliyor, orasi orman alani mi? Burada sadece Ucak bakim baskanini gorevden alarak bu konu kapatilamaz burada organize suc var. Bu devenin alinmasina karar veren yonetim, eminim baskan git bir deve al gel diyemez bu birimin bir yonetim kurulu vardir. Devenin alinmasi icin parayi odeyen kisi, aprona kadar getiren kisiler, deve bir paket olmadigina gore ozel bir arac ile tasinmasi gerekmektedir, bu aracda dikkat cekecek niteliktedir. Bu aracin havaalanina girmesine goz yuman gorevli kisiler, bunun icinde amirleride bulunmaktadir. Cunku aracta deve oldugunu tespit eden memur amirini haberdar ederek durumu bildirip sorumlulugu bir ust kisiye birakmaktadir. Deve ucaga binemiyecegine gore, binecek olsa diger yolcular gibi normal kapidan girer. Havaalanida devenin yasamasina elverisli bir yer olmadigina gore devenin burada ne isi vardir.

Bunlar organize islerdir, Burada yapilan hata Turkiye Cumhuriyetini uluslararasi platformda olumsuz etkileyen bir vakadir Turkiye`nin zaten kotu olan imajini dahada kotulestirmistir. Bunu temizlemek icin ne kadar caba sarf etsenizde kara bile olarak tarihte yerini alacaktir. Neyi merak ediyorum biliyormusunuz ? deve kesilmeden once o sahsin yuzune bakarak ne dusunmustur acaba?

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...