Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

DEVLET ADAMI SİYASET DIŞIDIR

DEVLET İNSANLIĞI SİYASET DIŞILIKTIR

Siyaset

Devlet yönetimine gelme sanatıdır

Dikkat ederseniz

Sanat diyorum

 

Çünkü

Siyaset

Devleti sanatsal yönetme işidir

 

Siyasetçi

Siyasete aklını ve ruhuna katmalı

Sadece akıl katmak yetmez

Sadece ruhunu katmak yetmez

 

Hem aklını

Hem ruhunu katacak

Siyasetçi siyaset işine ki

Akılcı ve sanatsal yöntemle

Önce ülke yönetimine gelecek

Sonra da

Aklını ve ruhunu kullanarak

Sanatsal yöntemle

Devleti yönetecek

 

İşte bu noktada

Devlet insanlığı başlayacak

Siyaset bitecek

 

Çünkü canlarım

Siyaset

Partili çoğunluğa yöneliktir

Devlet yönetimi

Halkın tamamına yöneliktir

 

Bu

Devlet insanlığına gelen siyasetçinin

Siyaset elbisesini çıkarıp

Toplum elbisesini giymesi demektir

 

Devlet insanı

Halkın tamamının temsilcisidir

 

Yani

Halkın tamamını düşünür

Aklı

Bilimi

Sanatsal şekilde kullanarak

Devleti çağdaş ölçütlerde devlet

Halkı da çağdaş halk yapmayı planlar

 

Bu yaklaşım

Parti bazında değil

Halk bazında çalışılırsa gerçekleşir

 

Yani canlarım

Israrla diyorum ki

Devlet katına gelen siyasetçi

Devlet insanlığını yaşayacak

 

Herkese

Aynı gözle bakacak öyle değerlendirecek

 

Benim partim

Benim partilim demeden

Benim vatandaşım diyecek

Hem de

En samimi şekilde

 

İşte devlet insanlığı budur canlarım

Böyle olursa devlet insanı

Halkın tümünü yanında bulur

 

Her sorunu

Hep birlikte davranarak çözer atar

 

Ben diyorum ki

Devlet

Devlet olduğu bilincinde olacak

 

İşte

O zaman görecek ki

Devlet hiçbir sorun yaşamayacak

Sorunsuz ülke olarak yaşayıp gidecek

 

Çünkü

21. yüzyılda bilim her alanda gelişmiştir

İşte

Devlet bu bilim insanlarını görevlendirecek

Her sorunu bilim insanları çözüp atacak

 

Var mı itirazı olan

Yok

 

Devlet bu noktaya gelecek

Halk nazarında tarafsızlık kazanacak

Ve başarır görüşünü geliştirecek

Yani

Her konuda halkın güvenini elde edecek

 

Dilerim

Devlet insanlarımız sözümü ciddiye alırlar

Ülke yönetimini en verimli şekilde yaparlar

 

Dilerim

Dilerim

Sevgim sağlık dileklerim sizlerle olsun canlarım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..