Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '11

 
Kategori
Güncel
 

Devlet Bahçeli'nin çılgın "Piskevit" projesi

Devlet Bahçeli'nin çılgın "Piskevit" projesi
 

Seçim yarışının iyice hızlandığı günler, meydanları hıncahınç dolduran kalabalıklar ve her seçimin olmazsa olmazı vaatler. Ama ne Recep Tayyip Erdoğan'ın Kanalistanbul'u ne Kemal Kılıçdaroğlu'nun aile sigortası... Beni benden alıp götüren seçim vaadi Devlet Bahçeli'nin hilal kartı ve çılgın "piskevit" projesidir arkadaşlar. Twetterda dönen "piskevit" muhabbetinin şaka olduğunu düşünürken sabah haberlerini izleyince olayın tamemen gerçek olduğunu anladım. Devlet Bahçeli meydandaki kalabalığa sesleniyor: "Akşamları evlerde ailece dizi izlenirken çikolata reklamı çıkıyor "piskevit" reklamı çıkıyor evin küçük çocuğunun canı çikolata çekiyor "piskevit" çekiyor ama evde yok, babası çocuğuna çikolata alamıyor "piskevit" alamıyor. Artık babalar eve eli boş dönmeyecek MHP'nin hilal kartıyla evinin ihtiyaçlarını karşılayabilcek. 

Eski bir Türk filmi izler gibiyim ve sanırım izlediğim film Küçük Emrah'ın filmi fonda ağlak bir şarkı ve "piskevit" alamayan bir çocuk. 

Arkadaşlar Türkiye'nin birçok ilinde yaşadım şu anda Doğu Anadolu'da bir ilçede çalışıyorum ve hiçbir yerde "piskevit" alamayan çocuk görmedim belki vardır bilmiyorum ama inanın görmedim. Allah aşkına yaa abartmayın diyesim geliyor "piskevit" yiyemeyen çocuk mu kaldı diye patlayacağım şimdi. 

AKPnin neden bu kadar oy aldığına hiç ama hiç şaşırmıyorum daha da fazlasını alacaktır adamlar 30 milyar dolarlık projelerden bahsederken CHPnin MHPnin karşılığında sunduğu şeye baksanıza aile sigortası, hilal kart bunlar halkta fakirlikten asla kurtulamayacakları algısını yaratır. Kusura bakmayın beyler açlık dilencilik edebiyatı yaparak mı toplayacaksınız oyları. 

Devlet Bahçeli'yi dinlerken kendisinin zaman makinesine binip 1940 yıllara filan gittiğini düşündüm. Haa bir de şey düşündüm MHP geçen seçimde yüzde on dört oy almıştı ya, yüzde on dört çok fazla işte onu düşündüm. 

Unutmadan bir de şunu düşündüm :Ekmek bulamıyorsanız "piskevüt" yiyin arkadaşlar 

İYİ SEYİRLER 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..