Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '17

 
Kategori
Eğitim
 

Devlet Okulu da Neymiş, Eğitim Özelleşmeli

Devlet Okulu da Neymiş, Eğitim Özelleşmeli
 

Milli Eğitim Bakanlığı kaldırılmalı eğitimle ilgili her şey özele devredilmeli. Bu takdirde eğitimin tanımı ve yöntemleri de değişecektir çünkü devletin sınırları var. Artı rekabet olacağı için kalite de mecburen yükselecektir.

Eğitimi “okul” zihniyetinden kurtarmalıyız.

Devletin bütçesinin yarısı buraya gidiyor. Devletin mesaisinin yarısı buraya gidiyor. Devlet ekonomiye para da mesai de ayıramıyor. Memleketteki şu işsizliğe bak nedeni bunlar işte. Herkes okutsun çocuğunu. Sanki devlet okulu bedava.

“Ama Korkut o zaman da isteyen istediği şeyi öğretir çocuklarımıza” Öğretsin, herkes kabını istediği çeşmeden doldursun. Benim istemediğim bir şeyi bana kimse öğretemez. Hele de özelde, bırakır bana uyan eğitim kurumuna giderim. Asıl şimdi istediğini öğretiyor, yetki elinde.

Devlet okulunun öğretmenleri bir kere standart, onlara fazlası gerekmiyor; daha iyi maaşla daha iyi bir yerde çalışma durumları olsun profesör olurlar.

Ben eğitime karşıyım öğretimi savunuyorum, yazılarımı takip edenler bilirler. Hem böylece eğitimle çocukların yönlendirilmesinin önüne de geçilir. Çocuklara eğitim vermeyiniz sadece bilgi veriniz o da gerekli olduğu kadar.

Eğitime ayırdığın bütçeyi yatırımlara aktarırsın. İddia ediyorum bu sisteme geçildiğinde fazladan 500 bin işsizimize iş yaratılır.

Birileri dünyayı yıkar Kerim Korkut yeniden kurar, bu konu devam edecek.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..