Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '15

 
Kategori
Güncel
 

Devlet özür dilemeden iç barışı sağlayamaz

Devlet özür dilemeden iç barışı sağlayamaz
 

Barış barışseverlere gelir ancak

Oysa

Oysa diyorum

Binlerce oysa çıkıyor ağzımdan

Türk’ün genel karakterinden

Tarihi geçmişinden başlıyorum

Olaylara bakmaya

İnancına bakıyorum yani İslam’a

Tamamen barış

Tamamen barış görüyorum

Barış okuyorum

Barış yaşıyorum

Ta Orta Asya’dan beri izliyorum bir de

Birçok ulusla beraber kardeşçe yaşam görüyorum

Anadolu’da izliyorum bir de

Yine barış

Yine barış

Trakya’dan öteye

Dirina köprüsünden geçiyorum

Lehistan’a varıyorum

Oralarda da tamamen barış yaşanıyor atalarımla

Yakın geçmişe dönüyorum

Kurtuluş savaşımızı irdeliyorum

“Yurtta sulh cihanda sulh” diyen bir muzaffer komutanı dinliyorum

Gazi Mustafa kemal’i kastediyorum tabii

Tamamen barış görüyorum

Şimdi günümüzü alıyorum elime

Rezalet

Tam anlamıyla rezalet

Bir ermeni kini

Bir Kürt ayrışma merakı

Yiyip bitiriyor güzelim ülkemi

İki olayı da inceliyorum

İki olayda da haklı gibi görünüyorsak da

Haksızlık yapan görünüyoruz gözüme

Ermenilerin yerlerinden yurtlarından olmalarına sebep biziz

Kürtlerin ayrışma dürtülerinin kabarmasında sebep yine biziz

Çünkü

Tehcir kararı yanlıştı

Çünkü

Kürtlerin ana dillerinden edilmesi yanlıştı

Onları hor görme yanlıştı

Onların gönüllerinin alınamayışı çok yanlıştı

Kürtleri hor geren o kadar söz var ki halk arasında

Utanıyorum duyunca

Türk devleti barış istemeye zorlanmalı Türklerce

Bu Türklerin özüne olan saygısından dolayı olmalı

Ancak bu yapılırsa Türk atalarımızın kemikleri sızlamaz işte

Öncelikle Diaspora Ermenilerinden özür dilenmeli

Sonra da onların Tehcirden önceki malları mülkleri kendilerine verilmeli

Daha sonra da

Kürt halkından özür dilenmeli

Ve onların da özellikle ana dille eğitim hakkı verilmeli

Bu onların temel insan hakkıdır

Ve bakın o zaman göreceksiniz

Bu ülke nasıl da birlik beraberlik içinde güzelleştikçe güzelleşecek

Üreten ekonomi olacak ekonomimiz

Teknik ve teknoloji üretecek

İhracat artacak

İşsizlik ortadan kalkacak

Milli sermaye gelişecek

Milli işçi sınıfı gelişecek

Düzen öyle ufacık sarsıntıda yerde bulmayacak kendisini

Saygı başa taç olacak

Devlet ulusun hizmetçisi olduğunu gösterecek

Sen ben kavgası ortadan tamamen kalkacak

Bağıran çağıran yöneticiler kaçacak delik arayacaklar utançlarından

Her iş ehil insanlarca yürütülecek

Adam kayırma iltimas asla olmayacak

Buna tenezzül eden olmayacak ilk başta

Bugünler o günlerde gülünç bulunacak ve insanları güldürecek sadece

Türkiye

Bu güzel ülke Türkiye

Barışı yaşayan ve örnek olarak da

Başka ülkelerle de barış yaşatan ülke olacak

Bir Putin serserisine bakıp heyheylenilmeyecek  

Onun dersini biz değil başkaları verecek

Hem de bizim haberimiz dahi olmayacak

...

Bize bugünlerde ulus olarak sadece ve sadece Devleti özür dileyerek

İşlerin doğrusunu yapmaya zorlamak düşüyor canlarım

Bunu yaparsak göreceksiniz nasıl da güzel ve

Güneşli günlere atılacağız birlikte istisnasız hep birlikte

...

Ben idia ediyorum ki özür dilemeden Türk devleti iç barışı sağlayamaz

Sağlarım derse o barış gerçek barış değil zora dayanan barış olur

Fırsatını buldumu da hemen bozulur 

 ...

Saygı sevgi sağlık ve mutluluklar sizlerle olsun

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..