Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

Devlet terbiyesi

2001 Ocak-2005 Temmuz tarihleri arasında Diyarbakır'ın  Hazro İlçesi'nde İlçe Milli Eğitim ve Halk Eğitim Merkezi Müdür vekili olarak görev yaptım. 

Görev sürem içerisinde amirler tanıdım.Kaymakam ve vali. Toplantılara katıldım. Denetimlere  eşlik ettim. Elbette zaman zaman hoş olmayan durumlar oldu. Aksilikler yaşandı.    

Yaşanan aksiliklerle ilgili mülki amirlerin astlarının astlarıyla diyaloğa girdiklerine şahit olmadım. Devlet terbiyesinin gereği kiminle muhatap olacaklarını bilirlerdi. 

Pek nadir devlet terbiyesinin dışına çıkan oldu. Bir üst için en kötü olanı da devlet terbiyesinin dışına çıkmak. Devlet terbiyesinden yoksun olmaktır.

Devlet terbiyesinin dışına çıkan egosunu tatmin eder; ancak makamını küçültür, saygınsızlaştırır.

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..