Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Devletimiz Sorun Çözen Olmalı

Evet

Sevgili Devletim

Sevgili Türkiye Cumhuriyeti Devletim

Evet

 

Senin geçmişim

Beni büyülüyor adeta

Bakıyorum şöyle

Hiçbir sorunun altında kalmamışsın

Her sorunu yenmişsin

Yenmedik sorun bırakmamışsın

 

Taaa

Orta Asya’dan çıkmışsın yola

Bu yolda

Bir sürü sorunla karşılaşmışsın

Hepsini alt etmişsin

 

Gelmişsin

Doğup büyüdüğüm

Vurgunu olduğum Anadolu’muza

Yurt edinmişsin buraları

Bin bir zorluklarla uğraşarak

Bize kalmış O Anadolu

 

Teşekkürler

Teşekkürler

Teşekkürler

Bu Yurdu bize Yurt bırakan

O cihan mert Atalarımıza

 

Şimdi de

Sevgili Türkiye Cumhuriyeti Devleti

Benzer

Tutum davranışları sen göstereceksin

 

Bu Yurdu

Allayacaksın pullayacaksın

Güzeller güzeli yapacaksın

Sorun

Morun

Yaşatmayacaksın bu Yurtta

 

Türk Ulusu

Aklı en iyi kullanan toplumdur

Senin yapacağın Devletim

Aklı kullanacaksın

Aklı iyi kullananları

Bir arada toplayacaksın

Ortak akıla başvuracaksın

Ortak aklın çözüm formüllerini

Kullanır olacaksın

 

Asla

Asla ama asla

Akıl dışı çözümlere geçmeyeceksin

Bunu unutma Devletim

 

Akıllı insanlar

Günümüz sorunlarının tamamının

Bilimin önderliğinde çözüldüğünü bilirler

Ona başvururlar

Çözüm neymiş hemen görürler

 

Sana da

Sevgili devletim

Bu bilimsel çözümleri uygulamak kalıyor

Uygulayacaksın

Bütün sorunları çözüp atacaksın

 

Sonra da

Çekileceksin bir köşeye oturacaksın

Sorun yaratanların

Ağlayıp sızlayışlarına

Bakıp bakıp

Katıla katıla güleceksin

 

Ve

Ben

Yani Türk Ulusu budur

Türk ulusuna sorun dayanmaz

Varsa yüreğiniz

Çıkın karşıma deyip havanı atacaksın

 

İç barış yaşanacak

Hem de doya doya

Dış barış yaşanacak

Hem de güvene güvene

 

İç ve dış barışın gölgesinde

Bilimsel Ekonomi kurulacak

Asla

Ekonomik krizler yaşanmayacak

Döviz rezaleti

Faiz rezaleti

Dış alımın dış satımı ezmesi

Türk toplumunda görülmeyecek

Olgular olacak

 

Yani sevgili Türk kardeşlerim

Devletimiz

Türk’ün temel karakteri olan

Özsaygı

Özdenetim

Empati yapma

Sorun çözücülükte başa çıkma

İşbirliğine yatkınlıkla

Dünya devletleri içinde

En hatırlı Devlet olacak

Saygı görecek

Saygı gösterecek

 

İnsan ömrü uzayıp gidecek

Türk insanı ölümü unutacak

Neredeyse

 

Son sözüm

Sevgili Türk devletim

Sana güveniyorum ve bekliyorum

Ne olur

Bizi sorunsuz bırak

Hobilerimizle uğraşır olalım

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..