Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

DEVLETİMİZE TEŞEKKÜR EDERİZ

DEVLETİMİZE TEŞEKKÜR EDERİZ. Biz iki engelli birlikte yaşıyoruz. Ben görme engelliyim arkadaşım yürüme engelli ben çalışıyorum arkadaşım Vakıflar Bölge Müdürlüğünün maaşıyla geçiniyor. Bin liraya başvurdu. Bir hafta olmadan parasını postacılar getirdi. Ben ufak bir kaza geçirdim arkadaşım düştü ikisinde de Acil ekipleri geldiler. Arkadaşımı götürüp tedavi edip geri getirdiler. Vefa destek ekibimiz her gün yemeğimizi getiriyor. Devletimiz işitme engelliler için rehber hazırladı Boğaziçi Üniversitesi Getem’de Görme engelliler için sesli korana rehberi hazırladı. Evet, sorunlar var ama Devletimiz ve Kızılay bir Alkışı hak ediyor. İletilen yeni sorunlarda hızla çözülüyor. Ülkemiz gerçekten büyük Ülke. Avrupa Ülkelerinde yaşlılar gereksiz görülerek ölüme terkedilirken Devletimiz baş tacı olarak görüyor ve gerekli hizmetleri yapıyor. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..