Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
317
 

Devletin devlete borcu var be arkadaş!

Devletin devlete borcu var be arkadaş!
 

Vergiler düşmüşken, kapının önünde yatan emektarı trampa yapmanın tam sırası!

Evdeki televizyonu da değiştireyim, hatta yeni de bir bilgisayar alsam diyorum…

Bulaşık makinesi yıllardır aklımda zaten, çamaşır makinesi uçtu, uçacak, su motoru gibi çalışıyor artık…

Arkadaşlardan birisi sıkışmış, geçen yıl bir tekne almıştı, satıyor, hazır paçaları sıvamışken onu da…

Öderiz be…

Aç mezarlığımı var?

Hem, borç yiğidin kamçısıdır…

Kızılcık sopasını yiğidin ‘ardından’ eksik etmeyeceksin arkadaş, vurduğun yeri kabartacaksın ki, yiğit, yiğit olmanın tadına varsın!

Eski arabayı takasa veririm, peşinat sayarlar… İkinci el araba fiyatları düşmüş, emektar ucuza gidecek ama bindiğime, gezdiğime sayarım…

Kenarda birikmişim yok…

Yorgan kısa bu aralar, yedi bankadan yedi kredi kartım var…

Övünmek gibi olmasın bir tanesinin limiti 35000 TL! Gözleriniz yuvalarından fırladı değil mi? Öyle büyük adamım işte ben!

Önemli şahsiyet olmasam, banka maaşımı bile sormadan verir miydi o kartı bana?

Diğer kartların limitlerini hiç söylemeyeyim…

Zenginin malı fakirin ağzını yormasın…(!)

Plazma, duvarı kaplasın istiyorum, televizyonda savaş filmi yakaladım mı açarım sesi sonuna kadar, kendimi çatışmanın ortasında hissederim…

Aklıma gelmişken iyi bir ses sitemi ve DVD oynatıcı da lazım!

“Lazım” değil şart hatta!

DVD oynar, arada da ben oynarım…

&&&

İyi oldu bu kredi kartları, fiyatlar düşmüşken değerlendirmek lazım… Bizim canımız yok mu yahu?

Plazma almışım, arabayı değiştirmişim çok mu?

Hak etmiyor muyum sonra?

Sabahın köründe kalkıp, akşama kadar çalışmıyor muyum?

Paramın olmaması benim suçum mu?

Çözümü buldum ben; kredi kartlarının asgari tutarlarını ödediğin zaman banka arayıp sormuyor bile…

Devletin devlete borcu var be arkadaş…

&&&

Geçen gün çokbilmiş ukala bir ahbabımla oturdum, yurt dışında ekonomi falan okudu bu…

Büyük şirketlerden bir tanesinde, finansçı mı, muhasebeci mi ne?

Okudu falan ama adam olamadı…

Okumak cehaleti alır eşek aynı eşek!

Oldum olası çekemez beni, açık açık da söyleyemez…

“Arabayı değiştiriyorum” dedim… Kocaman kocaman açtı gözlerini, hasetlikten çayı zor yuttu…

Tekneyi duyunca kıpkırmızı oldu, tıkandı boğuluyordu, insanlığım tuttu sırtına vurdum da nefes almaya başladı…

İnadına “ evi de değiştiriyorum” demedim mi? Kalp krizi geçiriyordu…

Taş uzaktan gelmez diyorlar ya doğru vallahi…(!)

Neymiş?

Ayağımı yorganıma göre uzataymışım!

Bak bak bak terbiyesize bak! Sana ne benim yorganımdan…

Neymiş?

Yarın öbür gün ne olacağı belli değilmiş, yeni vergiler kapıdaymış, kriz beklendiğinden daha uzun sürecekmiş!

Yurtdışında beynini yıkamışlar bunun!

Neymiş?

İsteklerimle ihtiyaçlarımı karıştırıyormuşum…

Sabırlı adamım ama dayanamadım sonunda… “ Akıl verme” dedim “para ver para!”

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1268
Toplam yorum
: 7727
Toplam mesaj
: 187
Ort. okunma sayısı
: 1078
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı adlı kitabın yazarı... ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster