Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '19

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Devletin Görevi

Devletin görevi canlarım

Halka hizmettir

Bunu

Hem halk iyi bilecek

Hem devlet iyi bilecek

Bu şu demektir canlarım

Devlet halka emir değil hizmet verecek

Halk da canlarım

Boyun eğen değil emreden olacak

Yani canlarım halk

Ülkenin sahibi aslisinin kendisi olduğunu bilecek

Yerinde yaptırımlar saptayacak bunları emredecek

Bütün bunlar için temel koşul canlarım

Devlet yönetimi

Tam anlamıyla kurumsallaşacak

Yani canlarım

Devlet yönetiminde keyfilik olmayacak

Yasa ve yönetmelikler yürürlükte olacak

Her şey

Yasa ve yönetmeliklerle ele alınacak

Onlar neyi gösteriyorsa ona yönelinilecek

Bugün bu yaklaşım yok canlarım

Devleti yöneten keyfilik içinde yol alıyor

Böyle olunca da canlarım

Dönüt ve düzeltmeye geçilmiyor

Yanlış alıp başını yürüyüp gidiyor

Bu durumda canlarım halk da

Asla itiraz eden olmuyor

Çıkıp ortaya

Devletin sahibi benim

Bu yönetim yanlış bunu düzelt diyemiyor

O ha babam de babam çekilip koltuğuna

Olan biten beni ilgilendirmez havalarında pusuyor

Bu yanlış canlarım

Halka düşen canlarım

Ülkeyi yönetenleri biz seçiyorsak

Onları doğru yönetimde tutmak da bize düşer demektir

İşte o zaman canlarım

Seçilen seçene daima saygılı olur

İşi doğru dosdoğru yapar

Yapılan iş daima halkın yararına olur çıkar

Aranan da budur canlarım

Ben bir öğretmen olarak

Halktan ve devletten bunu bekliyorum

Halk ve devlet birbirlerine saygılı ve seven olmalı diyorum

Ve ancak bu konumda

Ülkemiz gelişme sürecine girer ve her gün dünden güzel olur

Arzulanan da budur canlarım

Gerisi fasa fiso canlarım fasa fiso

Dilerim halkım beni dinler anlar ve bu yola düşer

Ve yine canlarım

Muhalefet partileri de beni dinlerler ve onlar da bu yola düşerler

Muhalefet budur canlarım

Muhalefet halka halkçılığı anlatmak öğretmek ve yaşatmaktır

Muhalefet her daim halkla el ele gönül gönüle olmak demektir

Duyun sesimi ey Türk Muhalefet duyun sesimi

Duyun da gelin bu yolda yol alalım

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..