Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '15

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Devletin tekerlekli sandalye yardımı!

Devletin tekerlekli sandalye yardımı!
 

Devletimiz valilik, kaymakamlık ve vakıflar aracılığıyla alım gücü olmayan engellilere tekerlekli sandalye bağışı yapıyor. Görünürde herkes ne güzel işte devlet ihtiyacı olan engelliyi düşünüp ihtiyacını karşılıyor diyeceksiniz. Bende öyle düşündüm ve tekerlekli sandalye almak için valiliğe başvurdum. Öncesinde ise beğendiğim ve benim kullanabileceğim bir tekerlekli sandalyenin markasını söyledim. Şu sandalye > http://goldmedikal.com/tekerlekli-sandalye/ekcel-g4-moduler-tekerlekli-sandalye.html

Bu sandalyeyi tercih etmemdeki neden kas hastası olduğumdan 2-3 saat oturunca sırtımda ağrı oluyor ve yaslanır pozisyona geçmem gerekiyor bu tekerlekli sandalyenin sırt kısmı ayarlanabildiğinden tekerlekli sandalyeden inmeden sandalyenin üzerinde yaslanırım diye düşünüp bu sandalyeyi almalarını istedim. Biz size 2 hafta sonra sonra haber veririz deyip beni gönderdiler. İki hafta sonra sorduğumuzda ise, benim istediğim sandalyenin fiyatının çok fazla olduğunu söyleyip en fazla 500 TL satış fiyatı olan tekerlekli sandalye bağışı yaptıklarının cevabını aldım. Bana Golfi 3 ü alırız dediler. Bakınız http://goldmedikal.com/tekerlekli-sandalye/golfi-3-blue-tekerlekli-sandalye.html

Alacaklarını söyledikleri sandalyeyi incelediğimde benim aradığım hiçbir özelliğin olmadığını gördüm. Ben bu sandalyeyi alır ve kullanırsam zaten bozuk olan sağlığım iyice bozulacak. Bilmeyenler için söyleyeyim. Tekerlekli sandalyenin yapısı insan omurgası için çok önemlidir. Eğer sırt kısmı rahat yaslanmanıza imkan vermezse 1 yıla kalmaz skolyoz hastası olur çıkarsınız kenara.

Yardım o yardıma ihtiyacı olan kişinin tam olarak ihtiyacının karşılanması için yapılır. Hani alışılmış deyimiyle “yardım yapmış olmak için yardım yapmak” olmaz. Ya tam olarak karşı tarafın ihtiyacını karşılayacaksınız yada hiç yardım yapmayacaksınız. Zira sizin iyilik diye yaptığınız yardım yarın öbür gün o kişinin sağlığını bile bozabilir.

Milliyet blog sayfalarından sesimizi duyacak bir yetkiliye sesleniyor ve diyorum ki, “yaptığınız yardım bir işe yarasın istiyorsanız engelli vatandaşa istediğini verin.” Verin ki gerçek anlamda sosyal devlet anlayışı ete kemiğe bürünsün.

 
Toplam blog
: 19
: 582
Kayıt tarihi
: 19.03.15
 
 

Lise mezunuyum. 10 yıllık kas hastasıyım. Uzun yıllar engellilerle ilgili derneklerde görev yaptı..

 
 
 
 
 
Toplam blog
: 19
: 582
Kayıt tarihi
: 19.03.15
 
 

Lise mezunuyum. 10 yıllık kas hastasıyım. Uzun yıllar engellilerle ilgili derneklerde görev yaptı..