Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Devrik cümlelerim..

Devrik cümlelerim..
 

Seni hala köpekler gibi seviyorum. Düşünüyorum ilk tanıştığımızda ben bu insanı hayatta sevemem dediğimi. Gülüyorum halime ey büşra diyorum sevemem dediğin insan olmadan nefes alamıyorsun şimdi.
Ne kadar seviyorsam o kadar susuyorum şimdi. Biliyorum bunu sana sölesem senin huyun bu hep "susarsın" diceksin. Suskunluğumda çoğalıyorsun. Kutsallığını yitirmesin, içimdeki büyüsü bozulmasın sevgimin diye susuyorum belkide, belkide daha çok acımamak için, belkide senin dediğin gibi huy bu...

Ama canım çok acıyor. Sensizken canım hiç birşey yapmak istemiyor, zevk vermiyor önceden beni mutlu eden şeyler. O kadar çokmuşsun ki hayatımda şimdi koca boşbırakılmışlıkla birbaşımayım. Kendim bile avutamıyorum yüreğimi kendimi bile sevmiyorum sen yokken. Yazamıyorum ifade edemiyorum anlatamıyorum. Tek diyebileceğim SENİ ÇOK ÖZLEDİM...

 
Toplam blog
: 41
: 1224
Kayıt tarihi
: 28.04.09
 
 

24.07.1984 Sakarya doğumluyum... Hayatım hep yoğun geçer hem çalışıyorum hemde okuyorum... Bana iyi ..