Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Devrik hayat

Devrik hayat
 

...


Çok şiir yazardım ben
Mastar ekleri yapım ekleri
Ne hoş olurdu kafiyeleri
Ama artık birşey öğrendim
Tanımı devrik cümle...

Yüklem başta özne sonda
Nice cümleler kurdum kafamda
Yazıya döktüm hepsini
Güldüler suratıma..

Vazgeçemedim bu sevdamdan
Düşük cümlelerdi beni anlatan
Benim gibi düşmüş
Benim gibi yitik
Benim gibi kaybolmuş
Öznesi sonda yüklemi başta.

Dediler ki kurgula bakalım hayatı
Sıgdır devrik cümlelere
Dedim ki ben bir hışımla
"Bitmesi gerektiğinde keşkelerindir hayat" diye..

Çok karışık oldu dediler
Daha açık anlat.
Peki dedim ve kurdum yeni bir cümle;

Hayat sondan başa yaşanır aslında
Tıpkı devrik cümleler gibi
Yüklemlerle başlar
Doğmak, sevmek, yaşamak misali,
Ve öznede son bulur.
Biten hayat değil tek bir kelime
O da devrik cümlenin öznesi "ben"dir ya da "sen" gibi.. 

 
Toplam blog
: 11
: 429
Kayıt tarihi
: 18.04.11
 
 

31 yaşında önce kendini kaybetmiş, bulduğunda ise geç kalınmışlık hissi ile darmadağınık olmuş bir a..