Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Devrim VIII - Berkin Elvan'a

Devrim  VIII -  Berkin Elvan'a
 

devrim VIII - berkin elvan'a


VIII
 
 
temiz bir elin
bir gazeteyi 
iğrenmeden
sarsılmadan
alabilmesine
inanamıyorum
 
çocukluğumdan beri
gizemciliğe eğilimliyim
başka fantastik bir
dünya özlemindeyim
 
korsanlara
takılır giderdim
define adasına
uzun bacaklı
john silver'la
kayıp kıta atlantis
kadar heyecanlıydı
 
sonra büyüdüm
bacon'un
yeni atlantis'ini
okudum
ursula'nın
mülksüzlerinde
ya da
thomas more
ütopya'sında
ya hut
campella'nın
güneş ülkesinde
hep başka bir
dünyayı aradım
bugün ankara'da
tuzluçayır
tunalı hilmi
dikmen'in
taksim
cihangir
kadıköy'ün
sokaklarında
aradığım
gibi
 
güneşli
hür
bir bahçe
bir başka
dünya
mümkün
berkin elvan'ın
elinden aldıkları
gelecek
güzel günlerde
 
Mehmet Özgür Ersan 10.03.2014
 
Toplam blog
: 447
: 1524
Kayıt tarihi
: 20.09.13
 
 

06 Mayıs 1974 Çorum Sungurlu'da doğdu. Yaşamının büyükçe bir bölümünü Mamak'ın gecekondu mahalleler..