Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Deyiverdim

Deyiverdim
 

Benden öte ben aradım Yunus misali

Gözü görmez bir yabana ben deyiverdim

Aynasında gördüğümün yoktu emsali

Bulamadım başka isim can deyiverdim

Gönül dedi bu seraptır aldanmayalım

Bile bile o yalana kan deyiverdim

Koynumuzda yılanları saklamayalım

Isırdıkça zehiri bal san deyiverdim

Pervaz vurup uçamadı ağırdı ruhum

Hamlığına ateş gerek yan deyiverdim

Küllerimin ortasında semazen oldum

Serinlesin yanıkların dön deyiverdim

Kara düştü beyazıma kara gözlerden

Gecelerde karanlığa gün deyiverdim

Çektim yarınları arsız sözlerden

Bütün anılara dün deyiverdim

Kalbim maşuk için köprüye çıktı

Yeter bu mecazlar in deyiverdim

Gönlümdeki nehir gözümden aktı

Her bir damlasına bin deyiverdim.

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..