Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '10

 
Kategori
Yurtdışından Bildiriyorum
 

DFB/Alman Futbol federasyonu...

DFB/Alman Futbol federasyonu...
 

Michael Kempter http://bild.de/Bild


Homoseksüel aşk öyküleriyle gündeme bomba gibi düştü.

Kendilerine saklasalar olmaz mıydı? Kime ne faydası var tüm bu itirafların suçlamaların?

Her ülkede: Hıristiyan, Müslüman, Budist; Asya’da Afrika’da Amerika’da Avrupa’da…

Saraylarda köşklerde; kasabalarda köylerde; hatta yanı başımızda…

Homoseksüel ilişkiler; eskiden beri vardı...

Şimdi de var.

Kimse; kimseye “Tencere senin dibin benden kara” diyerek etiket yapıştırmasın.

Hiç kimse bizim kültürümüzde böyle bir şey yoktur demesin.

Olup olmadığını herkes gayet iyi biliyor.

Gözlemci ve basın sözcüsü Manfred Amerell 63 yaşında evli iki çocuk babası; hakemlerin yükselmesinde; klasman atlamasında söz sahibi olan on kişiden biri…

Micahel Kempter: Taze “FİFA kokartlı” 27 yaşında yakışıklı aptal bir genç! Hatta aptaldan da daha beter…

Aşklı meşkli E- Mail gönderdiği gözlemcisi Manfred’i federasyon başkanına: “Bana cinsel tacizde bulundu”diyerek şikâyet eden akılsız bir genç…

Bugün görsel medyada kamuoyuna sunulan iletilerinden bir demet:

“Seni seviyorum, seni özlüyorum; seni öpüyorum inan bana; karılar kızlarla işim olmaz benim… Sen benimsin sen benim iyi uykular; senin biriciğin Michael”

Gözlemci 63 yaşındaki Manfred kurt adam… Kendini temize çıkarmak için gözler önüne seriverdi bu akşam elindeki kanıtları;

E- postaları…

“Ben ona tecavüz etmedim; kendi isteğiyle sadece üç kez beraber olduk ve ayrıldık belki kıskançlığından her şeyi açıkladı kim bilir”

Serinkanlı yaşlı başlı adam; sakin sakin her şeyi kamera karşısında bir bir anlattı.

Son durum: Olay sivil mahkemelere intikal etti DFB aradan çekildi.

Federasyon başkanı Theo Zwanziger; kimin kurban kimin suçlu olduğunu bilmediğini eğer hakemler davayı kazanırlarsa derhal başkanlıktan çekileceğini açıkladı.

Savcılık soruşturma başlatıyor.

Aptal genç FİFA kokartlının açılımından sonra; yüreklenen diğer tacize uğrayanlar kuyruğa girmiş ve gözlemciden şikâyetçi olduklarını savcılığa bildirmişler.

Bu durumu da TV sunucusu, izleyenlerle paylaştı.

5.Mart 2010 Cuma

Alev Meisel Berlin’den

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..