Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '12

 
Kategori
Resim
 

Dianne Dengel ve mutluluğun resmi

Dianne Dengel ve mutluluğun resmi
 

alıntıdır


Mutluluğun resmi ile ünlü, Dianne Dengel 1 Ocak 1939 doğumlu Amerikalı bir ressamdır.

Yazılarımda görsel alıntı olarak birkaçını kullanmıştım.

Bir süredir resimlerini incelediğimde büyük bir keyif aldığımı hissettim ve paylaşmadan geçemedim.

Türkiye’de kendisine ait olan “mutluluğun resmi” isimli tablonun Abidin Dino’ya ait olduğu söylenmiş ancak tablonun asıl sahibinin Dianne Dengel olduğu ispatlanmış.

Ne zordur bazen mutluluğun tanımını yapmak.

 Kelimelerle ifade ederken bile zorlanır insan. Amerikalı ressam resimlere öyle eksiksiz aktarmış ki mutluluğu, baktıkça hayran kaldım her bir esere.

O kadar sıcak ve samimi çizimler var ki, herkes canlıymış ve resimden her an çıkacakmış gibi.

İnsanların yüzü gülüyor genelde. Çocuklar mutlu. Yaşlı eşler mutlulukla kahvesini yudumluyor.

En güzeli de; mutluluk demek ki bir şekilde anlatılıyor ve yansıtılıyor.

Dianne Dengel bence resim sanatının hakkını fazlasıyla veriyor. Açıkçası keşke böyle bir yeteneğe sahip olsam dedirtti ve imrendirdi.

Abidin Dino resimlerine de diyecek söz bulamıyorum. Ancak kendisini bir başka başlık altında anlatmayı düşündüğümden bu yazımda geniş bir yer ayıramıyorum.

Görsellere tanıklık etmek isteyenler http://www.diannedengel.com/ adresinden çoğuna ulaşabilir.

Herkesin kendi mutluluğunun resmini çizeceği günler geçirmesini dilerim.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..