Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '09

 
Kategori
Haber
 

Didim, yeniden CHP dedi.

Didim, yeniden CHP dedi.
 

Didim'de beklenen gerçekleşti. CHP kazandı.

Didim Belediye başkanlığını açık ara farkla tekrar Mümin Kamacı'yla CHP kazandı.

Oyların partilere göre dağılımı şu şekilde gerçekleşti:

CHP: 11.207 %49.9

AKP. 6.262 %27.9

MHP: 2236 % 9.9

DTP: 2065 % 9.2

DSP: 253 % 1.1

CHP, tüm partilerin aldığı oylardan daha fazla oy aldı. Didimliler CHP'ye güvenini tazelediler. Ege kıyılarının CHP ağırlığına katkıda bulundular.

Didim'de partilerin aldığı oy dağılımına baktığımız zaman, AKP'nin önemli ölçüde oy kaybına uğradığını görürüz.

Didim'de asıl sürprizi DTP'nin yaptığını söyleyebiliriz. Tüm oyların % 9.2'sini alarak, Didim'de bir güç olduklarını gösterdiler. Bu oy oranı, DTP'nin Türkiye ortalamasının üzerindeydi.

Didim'de seçimler çok eğlenceli bir ortamda geçti. Tüm partiler, sokakları, yolları partilerinin reklamlarıyla, bayraklarıyla donattılar. Bir çok ünlü sanatçılar partiler adına konserler verdiler.

Didim seçim çalışmalarında, başta CHP olmak üzere, kadınlar daha ön plana çıktılar. CHP'den belediye meclis üyeliğine iki bayan girmeyi başardı.

Didim, hızlı büyüyen ilçelerimizden. Bu büyümeyle birlikte sorunları da büyümektedir.

Didimliler, Mümin Kamacı ve ekibine güveniyorlar. Bu ekipten beklentileri var. Bu beklentileri şu şekilde sıralayabiliriz.

* Yol yapımının hızlandırılması. Asfalt yol yerine, sokakların parke taşlarla kaplanması

* İlçeye özgü bir meydan ve kültürel merkezin oluşturulması

* Turizm sezonunun uzatmak için çalışma ve girişimlerin yapılması.

* Barış Şenliklerinin uluslararası düzeye çıkarılması

* Çok başarılı şekilde yapıla gelen kültürel etkinliklere devam edilmesi

* Halka açık olan Altınkum plajı için duş yerlerinin yapılması. Paralı Şezlong ve şemşiyelerin sabahın erken saatında sıralanarak, halka açık alan bırakılmamasının önüne geçilmelidir.

* Çöplerin ayrışımı konusunda eğitim çalışmalarına devam edilmelidir.

* Sadece, merkez sokak ve caddelerin temizliğine değil, tüm sokak ve caddelerin temizliğine önem verilmelidir.

* Başarılı bir şekilde yapılan park, bahçe düzenlemelerine devam edilmesi

* Park, bahçe ve ve meydanların, heykellerle donatılması ( Meandros festivalleri kapsamında heykeltraşların yaptığı eserler bu alanlar için kullanılmalı)

* Hanutçuluğun önlenmesi için gerekli çalışmalar yapılmalı

Bunlar şimdilik aklımıza gelenler. Didimliler CHP'ye ve Mümin Kamacı'nın ekibine güvendiler ve iş başına getirdiler. Didim'i temiz, çevreci, sosyal bir anlayışla çağdaş turizm kenti yapmak için çalışacaklarına güvenimiz tamdır.

Didim için hayırlı olsun diyorum. Başarılar diliyorum.

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..